SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

29 Temmuz 2011

AZERBAYCAN MİMARLIK VE İNŞAAT ÜNV. 2011-2012 DERS YILI ÖĞRENİM ÜCRETLERİ, BURS VE YURT İMKANLARI

Bk.176

ÖSYS Kılavuzunda yer alan yurtdışındaki yükseköğretim kurumlarının Kılavuzda yer alan programlarına ÖSYS sonuçlarına göre ÖSYM tarafından yerleştirilen öğrencilerin alacakları diplomalara ilgili mevzuata göre yapılacak inceleme sonucunda denklik belgesi verilecektir. ÖSYS Kılavuzunda yer alan yükseköğretim kurumlarının Kılavuzda yer almayan programları ile ÖSYS Kılavuzunda yer almayan ancak Kurulumuzca tanınan yükseköğretim kurumlarının Kurulumuzca tanınan programlarına ÖSYS sınavında ilgili alan türünde baraj puanı alarak kayıt yaptıran öğrencilerin alacakları diplomaların ilgili mevzuata göre değerlendirilmesi yapılacaktır. Yurtdışındaki yükseköğretim kurumlarında öğrenim görecek öğrencilerin öğrenciliklerini tanıtmaları, Milli Eğitim Bakanlığı veya yurtdışı temsilciliklerimizde öğrenci dosyası açtırmaları ve vize almaları gerekmektedir. (Bu üniversite ve yaşam koşulları hakkında ayrıntılı bilgiye, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı'nın www.yok.gov.tr internet adresinden ulaşılabilir.)

Bk.177

Bu programa yerleştirilen öğrenciler Azerbaycan Tahsil Nazırlığı’nın Türkiye’ye tahsis ettiği burs kontenjanından yararlanabilecektir. Burs kavramı, genellikle öğrenim ücreti alınmaması anlamı taşımaktadır.

Bk.260

Bu üniversitede eğitim ücreti olup, 2011-2012 eğitim ücreti Mimarlık bölümü için 2000 ABD Doları, İnşaat Mühendisliği bölümü için 1700 ABD Dolarıdır. Öğrenim ücreti her sömestir başında alınır. Öğretim dili Mimarlık bölümü için Azerice, Rusça ve İngilizce, İnşaat Mühendisliği bölümü için ise Azerice ve Rusçadır.Üniversite bünyesinde hazırlık eğitimi verilmektedir ve ücreti 1000 ABD Dolarıdır. Hazırlık sınıfı, öğretim süresi sütununda gösterilen yıllara dahil değildir. Yurt imkanı bulunmaktadır. Aylık ücreti 25 ABD Dolarıdır. Üniversite hakkında ayrıntılı bilgiye, rector@azmiu.edu.az,info@azmiu.edu.az e-posta adresinden ulaşılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.