SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

22 Eylül 2010

SİTE HAKKINDA

Sayın Ziyaretçiler;

Sitemizde site hakkında anket uygulanmış.
2 aylık sürede aşağıdaki sonuç oluşmuştur.

"SİTE NASIL?" diye sorulmuş
Çok faydalı 154 (%34)
Faydalı 69 (%15)
İdare eder 56 (%12)
Faydasız 73 (%16)
Zararlı 94 (%21)

Görüldüğü gibi, genel olarak sitenin faydalı olduğu düşünülmektedir.
Fakat;
94 ziyaretçinin siteyi zararlı değerlendirmesi, yani ankete katılanların %21'i.
(Benim düşünceme göre bu sitede zararlı hiç bir içerik yok.)

Sizden ricam; eğer
sitede zararlı içerik olduğunu düşünüyorsanız bunu buraya yazmanız.

Aşağıda yorum göndere tıklayarak sitede zararlı içerik olduğunu düşündüğünüz şeyleri iletiniz.

7 yorum:

  1. ben sitenizi yeni farkettim içerliğini inceleyip yorumumu size yazacam.

    YanıtlaSil
  2. neden soru soramıyoruz acil düzeltilsin artık!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. hocam ben ygs 3 ten 301 aldım okul puanı ile birlikte 350 ediyor adalet veye tıbbi dökümünütasyon gelir mi

    YanıtlaSil
  4. hocam ben ygs 3 ten 301 aldım okul puanı ile birlikte 350 ediyor adalet veye tıbbi dökümünütasyon gelir mi

    YanıtlaSil
  5. hocam ben süper lise aşit ağırlık çıkışlıyım herhangibir ingilizce öğrermenliğini kazanma olasılığım nedir, örneği varmı dır yardımcı olabilirseniz sevi nirim, saygılar

    YanıtlaSil
  6. bn düzlise sosyl bilimler mezunuyum ygs3 239 ygs4 243 puan 2 yıllık bölüme yerleşebilrmiyim ilk 4 tercihlerim atatürk ünvstsi erzum acaba yerleşeblirmiyim

    YanıtlaSil
  7. Siz bence üniversiteye hiç girmeyin!!
    Adamlar sitede zararlı olarak ne içerik buldunuz diye soruyolar o soruyu bile kavrayamayıp altına cevap olarak oraya girermiyim buradan çıkarmıyım diye soruyosunuz!!! BU NASIL Bİ ANLAYIŞTIR NASIL Bİ MANTIKTIR, NASIL Bİ AT GÖZLÜĞÜDÜR ANLAYAMADIM !!

    YanıtlaSil

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.