SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

29 Temmuz 2011

AZERBAYCAN DİLLER ÜNV. 2011-2012 DERS YILI ÖĞRENİM ÜCRETLERİ, BURS VE YURT İMKANLARI

Bk.179

Bu üniversitede eğitim ücretli olup, 2011-2012 eğitim-öğretim yılında eğitim ücreti İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümü için 2200 ABD Dolarıdır. Öğretim dili Azerice ve Rusça’dır. Üniversite bünyesinde hazırlık eğitimi verilmektedir. Hazırlık eğitimi ücreti her yıl için alınır ve 800 ABD Dolarıdır. Hazırlık sınıfı, öğretim süresi sütununda gösterilen yıllara dahil değildir. Yurt imkanı bulunmamaktadır. Üniversite hakkında ayrıntılı bilgiye, jala.garibova@adu.edu.az e-posta adresinden ulaşılabilinir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.