SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

29 Temmuz 2011

BAKÜ SLAVYAN ÜNV. 2011-2012 DERS YILI ÖĞRENİM ÜCRETLERİ, BURS VE YURT İMKANLARI

Bk.186

Bu üniversitede eğitim ücretli olup, 2011-2012 eğitim-öğretim yılında yıllık eğitim ücreti 1000 ABD Dolarıdır. Öğretim dili Azerice ve Rusça’dır. Üniversite bünyesinde hazırlık sınıfı vardır ve ücreti yıllık 750 ABD Dolarıdır. Hazırlık sınıfı, öğretim süresi sütununda gösterilen yıllara dahil değildir. Yurt imkanı bulunmaktadır. Üniversite hakkında ayrıntılı bilgiye, bakslavuniver@hotmail.com, bsuforeignstudents@mail.az e-posta adresinden bilgi alınabilinir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.