SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

29 Temmuz 2011

Atılım Üniversitesi 2011-2012 DERS YILI ÖĞRENİM ÜCRETLERİ, BURS VE YURT İMKANLARI

Bk.92

Atılım Üniversitesinde öğretim ücrete tabidir. 2011-2012 ders yılında öğretim ücreti; Mühendislik Fakültesi bölümleri ile Hukuk Fakültesi için 18.750 TL, diğer 4 yıllık bölümler ile tüm bölümlerin İngilizce hazırlık sınıfları için 18.000 TL’dir. Ücretlere %8 KDV dahildir. Bu ücretin yarısı ilk kayıt sırasında, diğer yarısı akademik takvimde belirtilen tarihler arasında iki eşit taksit halinde ödenir. Üniversitenin anlaşmalı olduğu bankanın prosedürlerine uygun kredili mevduat hesabı sözleşmesi düzenlenmesi koşulu ile öğretim ücreti 10 eşit taksitte ödenebilir. Öğretim ücreti artışları yıllık TÜFE oranı ile sınırlı tutulur.

Üniversitede isteyen öğrenciler öğrenimleri süresince seçmeli olarak ikinci dil öğrenebilirler.

Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burslar karşılıksızdır, sadece öğretim ücretini kapsar. Burslu programlara yerleştirilen öğrenciler Burs Yönetmeliğinde belirtilen hükümlere tabidir. (bk. www.atilim.edu.tr). Ayrıca Üniversitemizin burssuz programlarını tercih sıralamasında ilk 5 (beş) sırada tercih eden ve ilk 5 (beş) sırada yerleştirilen öğrencilere normal öğrenim süresince (İngilizce hazırlık sınıfı ve 8 dönem) öğretim ücretinin %10’undan muaf tutularak teşvik bursu verilecektir. Bu burs karşılıksızdır, bursun devamı sınıf-ders geçme veya herhangi bir koşula bağlı değildir.

Uzaktan Eğitim sistemiyle Türkçe eğitim veren önlisans programının yıllık ücreti 3000 TL+ KDV’dir. Öğretim ücretinin yarısı ilk kayıt sırasında, diğer yarısı ikinci yarıyıl başlamadan akademik takvimde belirtilen tarihler arasında ödenir. Bu programlarda dersler internete dayalı uzaktan eğitim sistemiyle yürütülür. Bu programlara kayıt yaptıran öğrencilerin internete erişim için bir kişisel bilgisayarı kullanma olanağına sahip olmaları gerekmektedir. Güz ve bahar yarıyılına ait derslerin final sınavları kampüste yapılır. Kayıt yaptıran öğrencilere yazılım ve CD-ROM eğitim paketi ücretsiz olarak verilir. Ancak ders kitapları için ayrıca ücret alınır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.