SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

İstanbul Ticaret ÜNİVERSİTEsi, İstanbul Ticaret Odası Eğitim ve Sosyal Hizmetler Vakfı tarafından kurulmuş bir vakıf ÜNİVERSİTEsidir. Eğitim-öğretim ücrete tabidir. 2010–2011 yılında eğitim-öğretim ücreti: Lisans Programları 11.880 TL, Meslek Yüksekokulu 7.128
TL, İngilizce Lisans Hazırlık 11.880 TL, İngilizce Önlisans Hazırlık
7.128 TL olup bu ücretlere KDV dahil değildir. Lisans öğrencileri
11.880 TL.+ KDV’yi en çok 8 taksitte, önlisans öğrencileri 7.128
TL.+ KDV’yi en çok 9 taksitte ödeyecektir.
ÜNİVERSİTEmizde öğretim dili İngilizce olan programlar dışındaki programlar İngilizce Destekli Türkçe Eğitim’dir. ÜNİVERSİTEnin yapacağı yabancı dil seviye belirleme sınavının başarı düzeyleri, bölüm ve programlara göre ÜNİVERSİTEnin web sitesinde ilan edilir. İstanbul Ticaret ÜNİVERSİTEsinin burslu programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs ile ÜNİVERSİTEmiz tarafından verilen LYS Başarı Bursu (ÖSYM tarafından başarı burslusu olarak yerleştirilmemekle birlikte, ÜNİVERSİTEye yerleştiği puan türü esas alınarak LYS sınavında ilk 3000 içersinde yer alan öğrencilere verilen burs) karşılıksız olup eğitim-öğretim ücreti, yurt imkânı ve yaşam katkı payını kapsamaktadır. (Yaşam Katkı Payı: ÖSYM’ce burslu yerleştirilen ve LYS başarı bursu kazanan öğrencilere normal eğitim süresi boyunca, ÜNİVERSİTEye yerleştiği puan türü esas alınarak her eğitim-öğretim yılı İstanbul Ticaret ÜNİVERSİTEsi Mütevelli Heyeti’nce güncellenen miktarlarda her yıl Ekim ayında başlayıp Haziran ayında sona ermek üzere 9 (dokuz) ay boyunca ödenir. 2010–2011 eğitim öğretim yılı için belirlenen rakamlar şunlardır; ÜNİVERSİTEye yerleştirme sınavında ilk 100’e girenlere
1500 TL, ilk 500’e girenlere 1200 TL, ilk 1000’e girenlere 1000 TL, ilk 2000’e girenlere 800 TL, ilk 3000’e girenlere 600 TL, ilk 5000’e girenlere 400 TL. Burslu öğrenciler İstanbul Ticaret ÜNİVERSİTEsi Burs Yönergesi hükümlerine tabidirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.