SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

UFUK ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Ufuk ÜNİVERSİTEsi 1972 yılından beri faaliyet gösteren Türkiye Trafik Kazaları Yardım Vakfı tarafından kurulan bir vakıf ÜNİVERSİTEsidir. Öğretim dili yoğun İngilizce Destekli Türkçe’dir. Ufuk ÜNİVERSİTEsinde eğitim-öğretim ücretli olup, 2010-2011 eğitim/ öğretim yılında öğrenim ücreti (KDV dahil) Tıp Fakültesi için 18.500
TL , Hukuk Fakültesi için 16.500 TL, diğer fakülteler ile İngilizce Hazırlık Programında (Hemşirelik Yüksekokulu hazırlık programı hariç)16.000 TL, Hemşirelik Yüksekokulu Lisans ve İngilizce Hazırlık Programında 9.500 TL, önlisans programları 7000 TL dir. Öğrenim ücretinin yarısı kesin kayıt ve kayıt yenileme sırasında geriye kalan yarısının ½ si yarıyıl başında kayıt yenileme sırasında, kalan ½ si ise Nisan ayının ikinci haftası içerisinde ödenecektir. Öğrenim ücreti ABD Doları olarak belirlenen eski kayıtlı öğrencilerden, ücretini TL cinsinden ödemek İsteyenlere ödeme tarihindeki Merkez Bankasının Efektif Satış Kuru uygulanır. T.C Merkez Bankası ABD Doları Efektif satış kurunun 1.55 TL’sını aşması durumunda ise öğrenim ücretleri için dolar kuru en fazla 1.55 TL olarak hesaplanır. Ufuk ÜNİVERSİTEsi’nin burslu programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs karşılıksız olup, yalnız öğrenim ücretini kapsar. Burslu öğrenciler Ufuk ÜNİVERSİTEsi Burs Yönergesi hükümlerine tabidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.