SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

İSTANBUL BİLİM ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

İstanbul Bilim ÜNİVERSİTEsinde eğitim-öğretim ücretlidir. 2010-2011 eğitim-öğretim yılında ücret; Tıp Fakültesi için 26 000,00 TL, Fen- Edebiyat Fakültesi için 14 000,00 TL, Florence Nightingale Hastanesi Hemşirelik Yüksekokulu için 7 500,00 TL, Sağlık Yüksekokulu Beslenme ve Diyetetik, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümleri için 8 500,00 TL, Ebelik Bölümü için 7 500,00 TL, Sağlık Kurumları Yöneticiliği Bölümü için 13 500,00 TL, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu programları için 6 500,00 TL’dir. Bu ücretlere ayrıca KDV eklenecektir. Öğrenim ücretini peşin ödemek İsteyenlere %
5 indirim yapılır, taksitli ödemede ise banka ile kredi sözleşmesi yapmak koşuluyla 9 eşit taksitte (bir peşin sekiz taksit) ödenir. Ilk taksit kesin kayıt sırasında alınır, diğer taksitler 2010-2011 eğitim- öğretim yılı sonuna kadar tamamlanır.
Tıp Fakültesi (Tam Burslu) programına yerleşecek öğrenciler, yerleştirme puan türünde (MF-3) ilk 3000’e girmesi ve birinci sırada Tıp Fakültemizi tercih etmesi halinde (ilk 3 kişi) % 100 ÜNİVERSİTE burslusu sayılmasının yanı sıra, ayrıca bu öğrencilere Türk Kardiyoloji Vakfı tarafından öğrenimleri süresince kesintisiz her ay 1.000.- TL destek bursu verilecektir. Tam Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs, Tıp Fakültesi için karşılıksızdır. Diğer programlarda “Tam Burslu” öğrenim gören öğrenciler ise, İstanbul Bilim ÜNİVERSİTEsinin ilgili birimlerinde, burslu öğrenim gördükleri her bir yılın karşılığı olarak birer yıl mecburi hizmet yapmakla yükümlü olacaklardır. Aksi takdirde burslu öğrenciler, burs süresine ait olan öğrenim ücretini ÜNİVERSİTEye ödemekle yükümlüdürler. Burslar akademik başarısızlık, disiplin cezası veya başka bir eğitim programına geçiş yapılması halinde kesilir. İstanbul Bilim ÜNİVERSİTEsinde eğitim dili Türkçe’dir. Eğitim-öğretim, Esentepe Merkez ve Gayrettepe olmak üzere iki ayrı Kampus ile Avrupa Florence Nightingale Hastanesi Araştırma ve Uygulama Merkezinde yapılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.