SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Çağ ÜNİVERSİTEsinde eğitim ücrete tabidir. 2010-2011 eğitim- öğretim yılında öğretim ücreti tüm lisans bölümleri ve hazırlık sınıfı için 13.850 TL, ön lisans programları için 6.925 TL’dir. Bu ücretlere
%8 KDV dahil değildir. Ücretler 10 taksit halinde ödenecek ve ödeme planı ÜNİVERSİTEnin www.cag.edu.tr adresinde belirtilecektir. Birinci taksit aynı internet sayfasında hesap numarası bildirilecek olan, ÜNİVERSİTEnin banka hesabına yatırılacak, diğer taksitler ise kayıt sırasında kredi kartı kullanılarak tahsil edilecektir.
Meslek Yüksekokulu programlarının eğitim dili Türkçe’dir. ÜNİVERSİTEde ulaşım ücretsizdir.
Çağ ÜNİVERSİTEsinin Burslu olarak da eğitim imkanı vardır. Burslar karşılıksız olup, öğrencinin yerleştirildiği programda eğitimi için verilir ve normal eğitim süresince devam eder. Bu süre yabancı dil hazırlık programı okuyacak öğrenciler için 5 yıl; Dil Hazırlık Programında okumadan birinci sınıftan başlayan öğrenciler için 4 yıl, Meslek Yüksekokulu için 2 yıldır.
% 100 Burs: ÜNİVERSİTEnin bölüm ve programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan bu burs öğrencinin eğitim-öğretim ücretinin tamamını kapsar. % 50 Burs: ÜNİVERSİTEnin programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan bu burs öğrencinin eğitim-öğretim ücretinin % 50’sini kapsar. % 25 Burs: ÜNİVERSİTEnin programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan bu burs öğrencinin eğitim-öğretim ücretinin % 25’ini kapsar.
Bk. 28. Öğretim dili İngilizcedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.