SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

HALİÇ ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Haliç ÜNİVERSİTEsi, Bizim-Lösemili Çocuklar Vakfı tarafından kurulmuş vakıf ÜNİVERSİTEsidir. Eğitim-öğretimin ücrete tabi olduğu Haliç ÜNİVERSİTEsinde 2010–2011 eğitim-öğretim yılı ücretleri, Hemşirelik Yüksekokulu 8.500 TL, İngilizce Hazırlık Sınıfı için
10.000 TL, Fen-Edebiyat Fakültesi; Amerikan Kültürü ve Edebiyatı ve Uygulamalı Matematik Bölümü için 11.500 TL, Psikoloji Bölümü, Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü için 13.500 TL, Mimarlık Fakültesi programları için 14.000 TL, Mühendislik Fakültesi programları için 15.000 TL, İşletme Fakültesi; İşletme (Türkçe) Bölümü, Turizm İşletmeciliği ve İşletme Enformatiği Bölümü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü için 13.000 TL, İşletme (İngilizce) Bölümü ve Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü için 14.000
TL, Sağlık Bilimleri Yüksekokulu; Fizyoterapi ve Rehabilitasyon, Beslenme ve Diyetetik Bölümü 11.500 TL, Ebelik Bölümü 8.500
TL olup, %8 Katma Değer Vergisi eğitim-öğretim ücretine dâhildir. Ücretler ¼’ü güz, ¼’ü bahar yarıyılı başlarında ödenmek şartı ile yıllık toplam 6 taksitle ödenebilir. Eğitim-öğretim ücretinde yapılabilecek yıllık artışlar, Devlet İstatistik Enstitüsü tarafından belirlenen enflasyon oranları dikkate alınarak ÜNİVERSİTEmiz yetkili kurullarının kararına istinaden yapılacaktır.
Haliç ÜNİVERSİTEsi Burslu programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs, sadece eğitim-öğretim ücretinin alınmaması şeklindedir. Burslar karşılıksızdır. Burslar Yabancı Dil Hazırlık Sınıfı programında geçirilecek azami bir yıllık süreyi de kapsamakta olup, öğrenci öğrenimini başarıyla devam ettirdiği sürece verilecektir. Türkiye genelinde ÖSYS’de ilk 1000 öğrenci arasında yer alan ve kayıt yaptıran öğrencilere %100, 1000–5000 arasında yer alan ve kayıt yaptıran öğrencilere %50 oranında eğitim-öğretim katkı payı verilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.