SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

ACIBADEM ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Acıbadem ÜNİVERSİTEsinde eğitim ücretlidir. 2010-2011 eğitim ve öğretim yılında öğretim ücreti Tıp Fakültesinde 35.000 TL., Sağlık Bilimleri Fakültesinin tüm bölümlerinde 15.000 TL., Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunun tüm programlarında 10.000 TL.’dir. Bu ücretlere KDV dahil değildir. Öğretim ücretleri iki taksitle alınacaktır. Taksitler her yarıyıl başında tahsil edilecektir. Öğretim ücretinin tamamının bir defada peşin ödenmesi durumunda %5 indirim uygulanacaktır. Bankayla eğitim ve öğretim kredi anlaşması yapılarak eğitim ve öğretim ücreti banka aracılığıyla tahsil edilecektir. Öğretim ücretlerindeki olası yıllık artışlar, bir önceki yıla göre TÜFE+ÜFE/2 oranında artış ile sınırlı tutulacaktır.
Tıp Fakültesinde, öğrencilere sağlanan burs hazırlık sınıfı dahil sadece eğitim öğretim ücretini kapsamaktadır. Barınma, beslenme, ulaşım vb konular burs kapsamı dışındadır. Sağlık Bilimleri Fakültesinin Hemşirelik, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon programları ile Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu programlarının Burslu kontenjanlarına yerleştirilen öğrencilere verilecek burs karşılıklıdır. Öğrenciler mezun olduktan sonra burslu okudukları her yıl karşılığında tam 1,5 yıl olmak koşuluyla Acıbadem Sağlık Hizmetleri ve Tic. A.Ş. veya Acıbadem ÜNİVERSİTEsi Hastaneleri ve Sağlık Merkezlerinde zorunlu hizmetle yükümlü olacaktır. Aksi takdirde burslu öğrenciler, burs süresine ait olan öğrenim ücretini ÜNİVERSİTEye ödemekle yükümlüdürler. Burslar akademik başarısızlık, disiplin cezası veya başka bir eğitim programına geçiş yapılması halinde kesilir. Bu konuda burslu öğrencilerden kayıt esnasında hizmet taahhütnamesi alınır. Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs sadece eğitim öğretim ücretini kapsamaktadır. Barınma, beslenme, ulaşım ve vb konular burs kapsamı dışındadır. Hemşirelik programında staj zorunludur. Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin yaz tatilinde hastanelerin ilgili bölümlerinde eğitim öğretim yılı sonunda olmak üzere 4 haftalık yaz stajı yapmaları zorunludur. Meslek Yüksekokulu programlarını tercih edecek öğrencilerin, mesleğini icra etmeye engel olacak fiziksel rahatsızlığı bulunmamalıdır. Acıbadem ÜNİVERSİTEsi Tıp Fakültesini tercih eden öğrencilere ÜNİVERSİTE senatosu tarafından her yıl belirlenen kontenjan kadar Kerem Aydınlar Vakfı tarafından destek bursu verilecektir. ÖSYS giriş sınavı sonrasında aldığı puana göre tercih yaparken Acıbadem ÜNİVERSİTEsi programlarını ilk üç içerisinde tercih eden öğrencilere 2010-2011 eğitim-öğretim yılında eğitim ücretinin %15’ i oranında burs verilecektir. Birden fazla burs oranı almaya hak kazanan öğrencilere en yüksek olan burs oranı verilir.
Burslu programlara ilave olarak Kerem Aydınlar Vakfı tarafından
2010-2011 eğitim ve öğretim yılı için verilecek olan Yüksek Başarı Bursu ve Destek Burslarının kontenjanları ve burs oranları aşağıda verilmiştir: Tıp Fakültesi için; MF 3 puan türüne göre ÖSYS başarı sırası ilk 6000 içerisinde olan 18 öğrenciye %100 eğitim-öğretim bursu olarak Kerem Aydınlar Vakfı tarafından Yüksek Başarı Bursu verilecektir. MF 3 puan türüne göre ÖSYS başarı sırası ilk 12000 arasında olan 30 öğrenciye %50 eğitim-öğretim bursu olarak Kerem Aydınlar Vakfı Destek Bursu verilecektir. Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü için; MF 3 puan türüne göre 30 Hemşirelik Bölümü öğrencisine %50 Kerem Aydınlar Vakfı Destek Bursu sağlanacaktır. Kerem Aydınlar Vakfından Hemşirelik Bölümü öğrencilerine verilen burs karşılıklıdır. Dört eğitim yılına karşılık %
50 Destek Bursu alan öğrencilerimiz mezuniyet sonrasında 3 yıl süre ile Acıbadem Sağlık Hizmetleri ve Tic. A.Ş. veya Acıbadem ÜNİVERSİTEsi Hastaneleri ve Sağlık Merkezlerinde zorunlu hizmetle yükümlü olacaktır. Burslu programa yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs sadece eğitim öğretim ücretini kapsamaktadır. Barınma, beslenme, ulaşım ve vb konular burs kapsamı dışındadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.