SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ 200-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Doğuş ÜNİVERSİTEsi’nde eğitim ücrete tabidir. Öğretim ücreti her yıl Mütevelli Heyetince tespit edilir ve duyurulur. 2010–2011 ders yılında öğretim ücreti KDV dahil; İngilizce lisans programlarında

19.380 TL., Türkçe lisans programlarında 18.180 TL. İngilizce Hazırlık Sınıfında 19.380 TL., Meslek Yüksekokulunun Türkçe gündüz programlarında 6.300 TL., Türkçe ikinci öğretim programlarında 7.260 TL.’dir. Öğretim ücreti 6 eşit taksite bölünerek, üçü güz yarıyılı içinde ve üçü bahar yarıyılı içinde olacak şekilde ve ilk taksit kesin kayıt sırasında, geri kalan beş taksit ise Rektörlükçe ilan edilen tarihlerde ödenmek üzere taahhüt edilerek öğrenci tarafından ödenecektir. Öğretim ücretinin tamamını akademik yılbaşında ödeyenlere % 6 indirim yapılacaktır.

Isteğe bağlı İngilizce Hazırlık programının 2010-2011 yılı öğretim ücreti KDV dahil 18.180 TL’dir.

Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs, sadece öğretim ücretini kapsamaktadır. Karşılıksız olan bu burs, normal öğretim süresince devam eder ve zorunlu hazırlık sınıfında geçecek süreyi de kapsar. Daha önce Doğuş ÜNİVERSİTEsi’nde veya bir başka yükseköğretim kurumunda öğrenim gören, herhangi bir nedenle ayrılan veya mezun olan öğrenciler ÜNİVERSİTEye giriş başarı burslarından (burslu kontenjanlardan ve aşağıda (b) bendinde belirtilen indirim ile burs desteğinden) yararlanamazlar. Burslu kontenjanlara yerleştirilmiş olsalar bile burslu olarak öğrenim göremezler. ÜNİVERSİTEde burslu programlara yerleşme dışında aşağıda belirtilen indirim ve destek bursları verilmektedir: a) 2010- ÖSYS sonucuna göre burssuz lisans programlarına birinci tercihinden yerleştirilenlere %20 oranında öğretim ücreti indirimi, b) MF, TM , TS ve Dil puanı ile öğrenci alınan lisans programlarına ve ortaöğretimde öğrenim görmüş oldukları alanlarına yönelik yerleşme puanı ile Türkiye genelinde ilk 5000 içinde yer alarak yerleştirilenlere

%50 öğretim ücreti indirimi ve 9 ay süre ile 250 TL. aylık nakit desteği, c) 2010-ÖSYS sonucunda yapılan sıralamaya göre (b) şıkkında belirtilen tespitler içinde olup, kılavuzdaki burslu kontenjanlara yerleştirilenlere 9 ay süre ile aylık nakit desteği, d) Uluslararası Bakalorya (IB) öğrencilerine diploma notu; 45 olanlara

%100, 40-44 arasında olanlara %75, 33-39 arasında olanlara %40,

24-32 arasında olanlara %15 oranında öğretim ücreti indirimi, e) Lisans programlarımıza yerleştirilen terör nedeni ile şehit olmuş TSK ve Emniyet mensuplarının çocuklarına %100 oranında öğretim ücreti indirimi, f) Burssuz lisans programlarımıza yerleştirilen TSK ve Emniyet Mensuplarından halen görevine devam etmekte olanların kendilerine % 20 oranında öğretim ücreti indirimi, g) Doğuş Anadolu Lisesi ve Doğuş Fen Lisesi’nden mezun olup, burssuz lisans programlarına yerleştirilenlere %15 oranında öğretim ücreti indirimi, h) Doğuş ÜNİVERSİTEsi’nde öğrenim görmekte olan kardeş öğrenciler ile Doğuş Eğitim Kurumları’nda kardeşi olanlara %10 oranında öğretim ücreti indirimi, i) Her akademik yıl sonunda yapılacak değerlendirmeye göre Genel Ağırlıklı Not Ortalamasını

4.00 üzerinden 3.00 ve üstüne çıkaran her öğrenciye Mütevelli Heyetince akademik yılın başında ilân edilen kriterlere göre, o yılı izleyen öğretim yılı ücretinden %10 ile %90 arasında indirim yapılır. Ayrıca, diğer burs imkanları ve bursların hangi durumlarda devam edeceği ÜNİVERSİTEnin “Burs Yönergesi”nde belirtilmiştir. Öğrenci, birden fazla burs ve indirim kapsamına girerse sadece birisinden ve en yüksek olanından yararlanır. Öğrenimleri devam ederken iki defa disiplin cezası alan öğrencilerin burs ve indirimleri kesilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.