SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Bahçeşehir ÜNİVERSİTEsinde eğitim ücrete tabidir. 2010-2011 eğitim yılında ücret; lisans programları ve bunların İngilizce Hazırlık Programı için 21.200 TL, önlisans programları ve bunların İngilizce Hazırlık Programı için 11.500 TL, Meslek Yüksekokulu Uzaktan Eğitim programları 6.500 TL’dir. Bu ücretlere %8 KDV dahil değildir. Yıllık öğrenim ücreti ÜNİVERSİTE tarafından tahsilat için ilan edilen banka ile bankanın prosedürlerine uygun kredili sözleşme düzenlemesi koşulu ile, ilk taksidi kayıt sırasında, kalan dokuz taksidi ise Ekim-Haziran ayları arasında her ayın en geç ikinci gününe kadar toplam on eşit taksitte veya ÜNİVERSİTEnin anlaşmalı olduğu taksit özelliğine sahip, limiti toplam bir yıllık eğitim ücretini ödemeye yeterli banka kredi kartları ile on taksitte ödenir. Öğrenim ücretleri kesin kayıt sırasında tamamı peşin olarak ödenirse % 5 indirim uygulanır. Takip eden her yıl için öğrenim ücreti Mütevelli Heyeti tarafından günün ekonomik koşullarına göre yeniden belirlenip akademik yıl başlamadan ilan edilir. Tüm öğrenciler giriş yılına bakılmaksızın, o yıl için ilan edilen yeni öğrenim ücretine ve ödeme koşullarına uymakla yükümlüdür.
Uzaktan Eğitim programlarında dersler internete dayalı uzaktan eğitim sistemiyle yürütülecektir. Bu programlara alınan öğrencilerin internete erişimli bir kişisel bilgisayar olanağına sahip olmaları gerekir. Güz ve Bahar yarıyılı sonu sınavları (Final Sınavları) ÜNİVERSİTE yerleşkesinde yapılır.
Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs, sadece yurt içinde eğitim ücretini kapsamaktadır. Bunun dışında kalan; barınma, beslenme, ulaşım, kitap, yurt dışında eğitim giderleri burs kapsamı dışındadır. Burslar, İngilizce Hazırlık Programında geçirilecek bir yıllık süreyi de kapsamaktadır. Burslar karşılıksız olup; normal eğitim-öğretim süresince kesilmez. Burada sözü edilen eğitim ücreti bursu, sadece bu kılavuzda “Burslu” öğrenci alınacağı belirtilen programlara yerleştirilen öğrencileri kapsamaktadır. Ayrıca, Bahçeşehir ÜNİVERSİTEsine yerleştirilen ve LYS yerleştirme puan türü sıralamasında (Ek puanla derece yapanlar hariç) Türkiye genelinde ilk 1000 arasında yer alan öğrencilere normal öğrenimleri süresince yılda dokuz ay süre ile aylık 1.000 TL burs verilecektir. Öğretim dili, önlisans programları hariç İngilizce’dir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.