SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

ATILIM ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Atılım ÜNİVERSİTEsinde öğretim ücrete tabidir. 2010-2011 ders yılında öğretim ücreti; Mühendislik Fakültesi bölümleri ile Hukuk Fakültesi için KDV dahil 18.750 TL’dir. Diğer 4 yıllık bölümler ile tüm bölümlerin hazırlık sınıfları için KDV dahil 18.000 TL’dir. Bu ücretin yarısı ilk kayıt sırasında, diğer yarısı ikinci yarıyıl başlamadan akademik takvimde belirtilen tarihler arasında iki eşit taksit halinde ödenir. Öğretim ücreti yıllık TÜFE oranında arttırılır. Öğretim dili İngilizcedir. (Bazı programlarda Türkçe’dir.)
Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burslar Burs Yönetmeliğinde öngörülen başarı şartlarının yerine getirilmesi koşulu ile sadece öğretim ücretini kapsar. Tam Burslu (%100) programlara yerleştirilenler ilk yıl öğretim ücretinin tamamından,
%50 burs kazanan öğrenciler ise öğretim ücretinin yarısından muaf tutulurlar. Bursun devam etmesi için öğrencilerin İngilizce Yeterlik Sınavında ( Proficiency) ÜNİVERSİTEce belirlenen başarı notunu alarak bölüme geçiş hakkı kazanmaları gerekir. Hazırlık eğitiminden sonra bursun devam etmesi için ÖSYS sonuçlarına göre %100 burslu öğrenim gören öğrencilerin okudukları her yılın sonunda akademik genel not ortalamasının 3.00, ÖSYS sonuçlarına göre
%50 burslu öğrenim gören öğrencilerin akademik genel not ortalamasının 2.50 olması ve bir üst sınıfa geçiş hakkını kazanmaları gerekir. Ancak öğrenciler en fazla bir dersten başarısız olması koşulu ile yılsonu akademik genel not ortalamasının 2.90-
2.99 olması halinde öğretim ücretinin % 90’ından , 2.80-2.89 olması halinde öğretim ücretinin %80’inden, 2.70-2.79 olması halinde öğretim ücretinin %70’inden, 2.60-2.69 olması halinde öğretim ücretinin %60’ından, 2.50-2.59 olması halinde öğretim ücretinin %50’sinden, 2.40-2.49 olması halinde öğretim ücretinin %40’ından,
2.30-2.39 olması halinde öğretim ücretinin %30’undan muaf tutulurlar. Tam burs alma hakkını kaybeden öğrenciler genel not ortalamalarını 3.00’a yükselttikleri takdirde tam burslu sayılırlar.
Uzaktan Eğitim sistemiyle Türkçe eğitim veren önlisans programının yıllık ücreti 3000 TL+ KDV’dir. Öğretim ücretinin yarısı ilk kayıt sırasında, diğer yarısı ikinci yarıyıl başlamadan akademik takvimde belirtilen tarihler arasında ödenecektir. Bu programlarda dersler internete dayalı uzaktan eğitim sistemiyle yürütülecektir. Bu programlara kayıt yaptıran öğrencilerin internete erişim için bir kişisel bilgisayarı kullanma olanağına sahip olmaları gerekmektedir. Güz ve bahar yarıyılına ait derslerin final sınavları kampuste yapılır. Kayıt yaptıracak öğrencilere yazılım ve CD-ROM eğitim paketi ücretsiz verilir. Ancak ders kitapları için ayrıca ücret alınır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.