SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

BEYKENT ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Beykent ÜNİVERSİTEsi’nde eğitim-öğretim ücrete tabidir. 2010-2011 eğitim-öğretim yılında tüm lisans programları ve Yabancı Dil Hazırlık programında bir yıllık ücret 13.980 TL., önlisans programlarında yıllık ücret 6.620 TL’dir. Ödemeler tercihe göre 10 eşit taksit halinde veya peşin yapılabilir. Uzaktan eğitim sistemiyle eğitim veren önlisans programlarında 2.760 TL’ dir. Ödemeler 2 eşit taksitte her yarıyıl başında yapılır. Bu ücretlere %8 KDV dahil değildir. Peşin ödemelerde %5 indirim uygulanmaktadır.
ÜNİVERSİTEde öğretim dili lisans programlarında İngilizce (Bazı programlarda öğretim dili Türkçe’dir.), önlisans programlarında ise Türkçe’dir. 2010 yılı lise ve dengi okul mezunlarından burslu olarak lisans programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs öğretim ücretinin tamamını kapsamaktadır. %50 Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs ise öğretim ücretinin yarısını ifade eder. Burslu veya %50 burslu öğrencilere sağlanan burslar karşılıksız olup, başarılı geçen normal eğitim-öğretim süresince devam eder. Varsa zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Programında geçirilecek süreyi de kapsar. Ancak zorunlu yabancı dil hazırlığı olmayan ve eğitim dili Türkçe olan bölümlerde verilen Burs, hazırlık eğitimini kapsamamaktadır. Burslu öğrenciler bir başka bölüme yatay geçiş koşullarını taşıdıkları taktirde burslu olarak geçebilirler.
2010 Y-LYS puan sıralamasında Türkiye genelinde Beykent ÜNİVERSİTEsinin (Mütercim-Tercümanlık (İngilizce) ve Mütercim- Tercümanlık (Rusça) ile İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümleri dışında) ilk 1000’e giren, burslu veya ücretli lisans bölümlerini tercih eden ÜNİVERSİTEye ÖSYM tarafından yerleştirilen ve kesin kayıt yaptıran öğrencilere, her yıl 9 ay süreyle 800,00 TL nakit burs, ücretli programları tercih edip ilk 1000’e girenlere ayrıca %100 indirim uygulanacaktır.
2010 Y-LYS puan sıralamasında Türkiye genelinde ÜNİVERSİTEnin (Mütercim-Tercümanlık (İngilizce) ve Mütercim- Tercümanlık (Rusça) ile İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümleri dışında) tüm ücretli lisans bölümlerini tercih eden 1001 ile 2000 arasına giren öğrencilere %50 indirim, her yıl 9 ay süre ile 400,00 TL nakit burs; 2001 ile 5000 arasında yerleşerek kayıt yaptıranlara %25 indirim, her yıl 9 ay süre ile 300,00 TL nakit burs; 5001 ile 8000 arasına girenlere %15 indirim uygulanacaktır. 2010 Y-LYS-DIL puan türünde Mütercim- Tercümanlık (İngilizce) ve Mütercim-Tercümanlık (Rusça) ile İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümlerini ücretli olarak tercih eden, sıralamada Türkiye genelinde ilk 1000’e giren öğrencilere %50 indirim ve her yıl 9 ay süre ile 500,00 TL nakit burs verilecektir. Karşılıksız olan öğretim bursları yanında nakit olarak ödenen aylık başarı bursları da karşılıksızdır. ÜNİVERSİTEnin burs yönergesi uyarınca başarı, spor ve sanat dallarında çeşitli oranlarda öğrenim ücretinden indirilmek üzere burslar verilmektedir. Bu burslar; bölüm/program birincisine %50, ikincisine %30, üçüncüsüne %20, spor ve sanat dallarında ise %50 indirim şeklinde uygulanmaktadır. Uluslararası Bakalorya diplomasına sahip olup, ÜNİVERSİTEmizi tercih eden öğrencilere Bakalorya derecesine göre; 40 ve üstü olanlara %100,
35-40 arası olanlara %75, 30-35 arası olanlara %60, 24-30 arası olanlara %25, 23 ve altı olanlara %10 oranında eğitim-öğretim ücretinden indirilmek üzere burs verilir. Burslar eğitim-öğretim yılı sonunda ağırlıklı genel not ortalaması (AGNO) 2.00'ın altına düştüğü

zaman kesilir. Beykent Kolejlerinde (İstanbul ve Edirne) en az üç (3) yıl okuyan ve Beykent ÜNİVERSİTEsini tercih edenlere okudukları yıllar dikkate alınarak, ÜNİVERSİTEnin burs yönergesinde belirtilen koşullar çerçevesinde burs verilmektedir. Verilen tüm burslar karşılıksızdır ve normal öğretim süresince devam eder. Diğer burs ve indirimler hakkında ayrıntılı bilgi için (Bk. www.beykent.edu.tr)
Uzaktan eğitim sistemiyle eğitim veren dersler internete dayalı uzaktan eğitim sistemiyle yürütülecektir. Programlara alınan öğrencilerin internete erişimli bir kişisel bilgisayarı kullanma olanağına sahip olmaları gerekmektedir. Bu programların güz ve bahar yarıyılına ait derslerin sınavları yerleşkede yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.