SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

ZİRVE ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Zirve Üniversitesinde eğitim-öğretim ücrete tabidir.

2009-2010 eğitim- öğretim yılında
tüm lisans programları için öğrenim ücreti yıllık KDV dahil 13 500 TL,
tüm önlisans programları için öğrenim ücreti yıllık KDV dahil 8 000 TL ve
İngilizce Hazırlık Programında yıllık öğrenim ücreti KDV dahil 12 500 TL’dir.

Ödemeler tercihe göre 10 eşit taksit halinde veya peşin yapılabilir.
Peşin ödemelerde %5 indirim uygulanmaktadır.
Öğrenim ücretleri, her akademik yıl için mütevelli heyeti tarafından belirlenir.
Üniversiteye giriş yılını izleyen akademik yıllarda kayıtlı öğrenciler için yıllık öğrenim ücretindeki olası artışlar bir önceki yılın enflasyon oranını geçmez.

Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs, sadece eğitim ücretini kapsamaktadır.
Bunun dışında kalan barınma, beslenme, ulaşım, kitap vb. giderler burs kapsamı dışındadır.
Burslar İngilizce Hazırlık Programında geçirilecek bir yıllık süreyi de kapsamaktadır.
Burslar karşılıksız olup; normal eğitim-öğretim süresince kesilmez.
Normal eğitim süresini aşanlar için, Senato Kararı ile bursun devam edip etmeyeceğine karar verilir.
Burada sözü edilen “eğitim ücreti” bursu, sadece bu kılavuzda “Burslu” öğrenci alınacağı belirtilen programlara yerleştirilen öğrencileri kapsamaktadır.

Üniversiteye yerleştirilen ve Y-ÖSS puan sıralamasında (Ek puanla derece yapanlar hariç.)
Türkiye genelinde ilk 100’e girenlere 1 200,00 TL,
101 – 500 arasına girenlere 950,00 TL,
501 - 1 000 arasına girenlere 700,00 TL,
1 001 - 2 000 arasına girenlere 500,00 TL,
2 001 - 3 000 arasına girenlere 400,00 TL,
3 001 - 4 000 arasına girenlere 200,00 TL
nakit öğrenci gereksinim bursu verilecektir (her yıl, 9 ay süresince).

Ayrıca Zirve Üniversitesine yerleştirilen ve Y-ÖSS puan sıralamasında (ek puanla derece yapanlar hariç) Türkiye genelinde ilk 4 000’e giren bu öğrenciler normal eğitim süresi içinde yıllık öğrenim ücretini ödemeyecek, yıllık 2 000,00 TL nakit bilgisayar-kitap-cd bursu verilecek, öğrenci yurtlarımızda da ücretsiz olarak konaklama imkanı sağlanacaktır.

Karşılıksız olan bu burslar öğrenci başarılı olduğu sürece devam edecektir. (Diğer burs türleri için üniversiteye başvurunuz.)
Sanat, Kültür veya Spor alanında Üniversiteyi başarı ile temsil eden öğrencilere Mütevelli Heyetce belirlenen tutar ve sayıda Sanat, Kültür ve Spor Bursu verilir.
Milli sporcu olanlara (son iki yılda milli olduklarını ilgili federasyonlarca belgelemek şartıyla) %100 öğrenim bursu, buna ek olarak dünya ve olimpiyat, Avrupa, Türkiye şampiyonu olanlara sırasıyla ve yılda 9 ay süreyle 500,00, 400,00 ve 300,00 TL aylık verilir.

Zirve Üniversitesi’nde İngilizce Hazırlık Programı sonrası isteyen öğrenciler öğrenimleri süresince Almanca, Arapça, Çince, Farsça, İspanyolca, İtalyanca, Japonca, Rusça ve Yunanca derslerini de seçmeli olarak alabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.