SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

İSTANBUL GELİŞİM MYO 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

İstanbul Gelişim Eğitim Kültür Sağlık Sosyal Hizmet Vakfı, İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulunda eğitim ücrete tabidir.

2009-2010 eğitim-öğretim yılında tüm programlar için bir yıllık ücret ikinci öğretim ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Programı dahil 7.000 TL’dir.

Yıllık ücret, tahsilat için ilan edilen bankanın prosedürlerine uygun olarak sözleşme yapmak koşuluyla, kayıt başlangıç tarihi ile Haziran ayları arasında, birinci taksiti kesin kayıt sırasında ödenmek üzere, her ayın ilk üç günü içerisinde aylık 700 TL, 10 eşit taksitte ödenebilir.

Eğitim ücreti kesin kayıt sırasında peşin ödenir ise %10 indirim uygulanır.
Belirtilen ücretlere % 8 KDV dahil değildir.

Eğitim ücretleri, takip eden yıllarda günün ekonomik koşullarına uygun olarak Mütevelli Heyeti tarafından yeniden belirlenip akademik yıl başlamadan ilan edilir.
Tüm öğrenciler giriş yılına bakılmaksızın, o yıl için ilan edilecek yeni öğrenim ücretine ve ödeme koşullarına uymakla yükümlüdürler.

Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs, sadece eğitim ücretini kapsamaktadır.
Bunun dışında kalan barınma, yemek, ulaşım, kitap vb. konular burs kapsamı dışındadır.
Burslar karşılıksız olup, normal eğitim-öğretim süresince kesilmez.
Normal eğitim süresini aşanlar ile disiplin cezası alanlar için, MYO Yönetim Kurulu Kararı ile bursun devam edip etmeyeceğine karar verilir.
Burada sözü edilen eğitim ücreti bursu, sadece bu kılavuzda Burslu öğrenci alınacağı belirtilen programlara yerleştirilen öğrencileri kapsamaktadır.

İstanbul Gelişim Meslek Yüksekokulunun tüm programlarında eğitim dili Türkçedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.