SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

UFUK ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Ufuk Üniversitesi 1972 yılından beri faaliyet gösteren Türkiye Trafik Kazaları Yardım Vakfı tarafından kurulan bir vakıf üniversitesidir.
Öğretim dili yoğun İngilizce Destekli Türkçe’dir.

Ufuk Üniversitesi’nde eğitim-öğretim ücretli olup,
2009-2010 eğitim-öğretim yılında öğrenim ücreti KDV dahil
Tıp Fakültesi için 12 000 ABD Doları,
diğer fakülteler ve İngilizce Hazırlık Programında 10 500 ABD Doları,
Hemşirelik Yüksekokulu ile bunun İngilizce Hazırlık Programında 6 000 ABD Doları,
önlisans programlarında 4 500 ABD Dolarıdır.

Ücretin yarısı kesin kayıt ve kayıt yenileme sırasında diğer yarısı ise ikinci yarıyıl başında kayıt yenileme sırasında ödenecektir.
Öğrenim ücretini TL cinsinden ödemek isteyenlere ödeme tarihindeki TC Merkez Bankasının döviz satış kuru uygulanır.
TC Merkez Bankası ABD Doları döviz satış kurunun 1.50 TL’sını aşması durumunda ise 2009-2010 eğitim/ öğretim yılı öğrenim ücretleri için dolar kuru en fazla 1.50 TL olarak hesaplanır.

Ufuk Üniversitesi’nin burslu programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs karşılıksız olup, yalnız öğrenim ücretini kapsar.
Burslu öğrenciler Ufuk Üniversitesi Burs Yönergesi hükümlerine tabidir.

Ancak; Hemşirelik Yüksekokulu ve önlisans programlarının burslu kontenjanlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs karşılıklıdır. Bu bölümlerde ve programlarda öğrenim gören öğrenciler mezun olduktan sonra burslu okudukları her akademik yıl karşılığında tam bir yıl olmak koşuluyla ihtiyaç ve İstihdam olanakları dikkate alınarak Ufuk Üniversitesi’nin birimlerinde zorunlu hizmet yükümlüsü olarak İstihdam edilebilirler. Bu konuda burslu öğrencilerden kayıt sırasında Hizmet Taahhütnamesi alınır.

Üniversitenin, öğrencilerin hizmetine sunabileceği özel yurtları mevcut değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.