SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Yaşar Üniversitesinde öğrenim ücretlidir.

2009-2010 akademik yılında öğretim ücreti hazırlık sınıfı için 12 000 TL,
tüm fakülteler için 14.000 TL,
Meslek Yüksekokulu programları için 8.000 TL olup
bu ücretlere KDV dahildir.

Öğretim ücreti güz ve bahar yarıyılı başında olmak üzere
2 (iki) eşit taksitte ödenir.

Öğrenim dili Hukuk Fakültesi dışındaki programlarda İngilizcedir.
Tüm programların bazı mesleki dersleri Türkçe verilir.

Yaşar Üniversitesi’nin %100 ve %50 olmak üzere verdiği burslar karşılıksızdır.
%100 Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs, öğretim ücretinin tamamını kapsamaktadır.
%50 burslu programlarda ise, yerleştirilen öğrenciler, öğretim ücretinin yarısından muaftırlar.
Sağlanan bu burslar beslenme ulaşım, kitap vb. konuları kapsamamaktadır.
Burslar, öğrenci başarısına bağlı olup (yıllık 4.00 üzerinden 2.00 not ortalaması üzerinde olduğu sürece) tüm öğrenim süresince devam eder ve İngilizce Hazırlık Programında geçirilecek bir akademik yılı da içerir.
Akademik başarısızlık ve disiplin cezası durumunda, öğrencinin almakta olduğu burs kesilir.

Ayrıca, kayıtlı olduğu programda her eğitim öğretim yılı sonu itibariyle, genel not ortalaması 4.00 üzerinden 3.25-3.49 başarı ortalaması olanlara %50,
3.50-4.00 başarı ortalaması olanlara %100
Mütevelli Heyeti tarafından başarı koşullarını sürdürdüğü sürece Akademik Başarı Bursu verilir.

Öğretim ücreti ve burslar her yıl Üniversite Mütevelli Heyeti’nce fiyat ve maliyet artışlarıyla o yılın üniversite bütçesi göz önünde tutularak saptanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.