SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

İstanbul Ticaret Üniversitesi, İstanbul Ticaret Odası Eğitim ve Sosyal Hizmetler Vakfı tarafından kurulmuş bir vakıf üniversitesidir.
Eğitim- öğretim ücrete tabidir.

2009-2010 yılında eğitim-öğretim ücreti:
Lisans Programları 10.800 TL,
Meslek Yüksekokulu 6.480 TL,
İngilizce Lisans Hazırlık 10.800 TL,
İngilizce Önlisans Hazırlık 6,480 TL olup
bu ücretlere KDV dahil değildir.

Lisans öğrencileri 10,800 TL.+ KDV’yi en çok 8 taksitte,
önisans öğrencileri 6.480 TL.+ KDV’yi en çok 9 taksitte ödeyecektir.

Meslek Yüksekokulu Hava Lojistiği ve Havacılıkta Yer Hizmetleri Yönetimi programlarının öğretim dili İngilizcedir, diğer bölüm ve programlarımızın öğretim dili yoğun İngilizce Destekli Türkçe eğitimdir.
Üniversitenin yapacağı yabancı dil seviye belirleme sınavının başarı düzeyleri, bölüm ve programlara göre Üniversitenin web sitesinde ilan edilir.

İstanbul Ticaret Üniversitesinin burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs karşılıksız olup sadece öğretim ücretini kapsamaktadır.
Burslu öğrenciler İstanbul Ticaret Üniversitesi Burs Yönetmeliği hükümlerine tabidirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.