SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

KAVRAM MYO ( İSTANBUL ) ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu, Kavram Eğitim Vakfı tarafından kurulmuş Vakıf Meslek Yüksekokuludur.
İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu’nda eğitim-öğretim yılı ücreti;
İngilizce Hazırlık Sınıfı için 6.500,00 TL,
tüm gündüz programları için 6.800,00 TL ve
ikinci öğretim için 7.900,00 TL’dir.
Bu ücretlere % 8 KDV dahil değildir.

Kavram Eğitim Kurumları’ndan gelen öğrenciler için %10 indirim uygulanır.

Öğrenim ücreti, Yüksekokul tarafından tahsilât için ilan edilen banka ile bankanın prosedürlerine uygun kredili sözleşme düzenlenmesi koşulu ile peşinatı kayıt sırasında, kalan taksitleri Ekim- Haziran ayları arasında ayın ilk beş günü içerisinde olmak üzere on eşit taksite bölünerek alınır.
Öğrenim ücretinin tamamını akademik yıl başında peşin olarak ödeyenlere %5 indirim uygulanacaktır.

Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanacak burs, sadece öğrenim ücretini kapsamaktadır. Bunun dışında kalan barınma, beslenme, ulaşım, kitap vb. giderler burs kapsamı dışındadır.

Burslar, programın öğrenim süresince devam eder. Ancak, ağırlıklı not ortalaması 2.75’in altına düşen ve disiplin cezası alan öğrencilerin bursu kesilir.

Öğrenim dili İngilizce olan burslu programları kazanan öğrenciler için burs İngilizce Hazırlık Programını da kapsamaktadır.

Burslar karşılıksızdır. Bu programların öğretim dili Türkçe olup, kazanan öğrenciler isterlerse öğretim ücretini ödeyerek bir yıl süre ile İngilizce Hazırlık programına katılabilirler.
Bu programlarda eğitim, 2009–2010 eğitim-öğretim yılı için Şişli ve Ümraniye yerleşkelerinde sürdürülecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.