SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

KORKUT ATA ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Korkut Ata Kızıl Orda Devlet Üniversitesi, Türk Dünyası Türk Dili Edebiyatı Bölümü Türk Dünyası Araştırmaları Vakfına bağlı özerk bir eğitim kurumudur.

Eğitim ücretli olup,
2009-2010 eğitim-öğretim yılında eğitim ücreti 3000 ABD Dolarıdır.

Eğitim ücreti üç taksitte; kayıt sırasında 1500ABD Doları, 15 Ocak’a kadar 750 ABD Doları ve
15 Nisan’a kadar 750 ABD Doları Türk Dünyası Araştırmaları Vakfı’nı banka hesap numaralarına veya Vakıf merkezine ödenebilecektir.

Eğitim dili Türkçe’dir.
Kazakistan kanunları gereği Kazakça hazırlık sınıfı vardır. Hazırlık sınıfı ücreti 3000 ABD Dolarıdır.

Hazırlık sınıfı, öğretim süresi sütununda gösterilen yıllara dahil değildir.

Yurt imkanı vardır ve aylık ücreti 50 ABD Dolarıdır.

Kayıttan sonra sebebi ne olursa olsun, eğitimi terk edenler veya yatay geçiş yapanlar, ilgili yılın harcını tamamen ödemek zorundadırlar.

Kayıtların, İstanbul’da Türk Dünyası Araştırmaları Vakfında yapılması zorunludur.
Adres, Kemalpaşa Mahallesi Bukalıdede Sokak No:4 Ankaravi Mehmet Efendi Medresesi
34471 Saraçhane / İstanbul
E-posta: tdav@turan.org egitim@turan.org Ayrıntılı bilgi ve kayıt işlemleri ile ilgili olarak
www.turan.org internet adresi ziyaret edilebilir;
ayrıca 0 212 511 10 06 (pbx) telefon aracılı ile Saadet Pınar Yıldırım, Metin Köse ve Hasan Göncü’den bilgi alınabilir.
Faks 0 212 520 53 63

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.