SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

09 Haziran 2010

İZMİR ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

İzmir Üniversitesinde öğretim ücretlidir.

2009-2010 akademik yılında öğretim ücreti;
Mühendislik Fakültesi için 14.000 TL,
Eğitim Fakültesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi ve Fen Edebiyat Fakültesi için
13.000 TL,
ingilizce hazırlık sınıfı için 11.000 TL,
Meslek Yüksekokulu programları için 8.000 TL olup bu ücretlere %8 KDV dahildir.

Öğretim ücreti ilk taksit kesin kayıt sırasında olmak üzere 4 eşit taksitte ödenir.

İzmir Üniversitesi’nin Burslu programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs öğretim ücretinin tamamını kapsamaktadır ve karşılıksızdır.

Bunun dışında kalan barınma, beslenme, ulaşım, kitap vb. konular burs kapsamı dışındadır.

Burslar, öğrenci başarısına bağlı olup (yıllık 4.00 üzerinden 2.00 not ortalaması) tüm öğrenim süresince devam eder ve ingilizce Hazırlık Programında geçirilecek bir akademik yılı da içerir.

Akademik başarısızlık, disiplin cezası veya başka bir öğretim programına geçiş yapılması halinde burs kesilecektir.

Ayrıca, kayıtlı olduğu öğretim programında birinci akademik yılın sonundan itibaren bölüm derslerini tamamlayan ve genel not ortalaması 4.00 üzerinden 3.50 veya daha yukarı olan öğrencilere, izleyen akademik yıl için Mütevelli Heyet tarafından saptanacak bir oranda burs verilebilir.

Öğretim ücreti ve burslar her yıl Üniversite Mütevelli Heyetince fiyat ve maliyet artışlarıyla o yılın üniversite bütçesi göz önünde tutularak saptanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.