SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

14 Haziran 2010

HALİÇ ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Haliç Üniversitesi, Bizim-Lösemili Çocuklar Vakfı tarafından kurulmuş vakıf üniversitesidir.

Eğitim-öğretimin ücrete tabi olduğu Haliç Üniversitesinde 2009-2010 eğitim-öğretim yılı ücretleri:
Hemşirelik Yüksekokulu 7.500 TL,
İngilizce Hazırlık Sınıfı 10.000 TL,

Fen- Edebiyat Fakültesi ;
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı ve Uygulamalı Matematik bölümleri 11.000 TL,
Psikoloji, Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümleri için 13.000 TL,
Mütercim-Tercümanlık (ing.) bölümü 12.000 TL,

Mimarlık Fakültesi için 14.000 TL,

Mühendislik Fakültesi; Bilgisayar Mühendisliği ile Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği bölümleri için 15.000 TL,
Endüstri Mühendisliği 14.000 TL,

İşletme Fakültesi;
İşletme (Türkçe), Turizm İşletmeciliği, İşletme Enformatiği, Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümleri için 13.000 TL,
İşletme (İngilizce), Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik bölümleri 14.000 TL ,

Sağlık Bilimleri Yüksekokulu; Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, Beslenme ve Diyetetik Bölümleri için 11.000 TL,

Ebelik bölümü 7.500 TL olup,

% 8 KDV eğitim-öğretim ücretine dahildir.

Ücretler; 1/4'ü güz, 1/4'ü bahar yarıyılı başlarında ödenmek şartı ile yıllık toplam 6 taksitte ödenebilir.

Eğitim- öğretim ücretinde yapılabilecek yıllık artışlar, Türkiye İstatistik Kurumu tarafından belirlenen enflasyon oranları dikkate alınarak, Üniversitemiz yetkili kurullarının kararına istinaden yapılacaktır.

Haliç Üniversitesi burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs, sadece eğitim-öğretim ücretinin alınmaması şeklindedir. Burslar karşılıksızdır. Burslar yabancı dil hazırlık sınıfı programında geçirilecek azami 1 yıllık süreyi de kapsamakta olup, öğrenci öğrenimini başarıyla devam ettirdiği sürece verilecektir.

Türkiye genelinde ÖSS’de ilk 1000 öğrenci arasında yer alan ve kayıt yaptıran öğrencilere %100, 1000 - 5000 arasında yer alan ve kayıt yaptıran öğrencilere %50 oranında eğitim-öğretim katkı payı verilecektir.

Üniversite yurdunda bir eğitim-öğretim dönemi için ücreti KDV dahil 4 000 TL’dir. Yurt ücretleri güz ve bahar yarı yıllarında olmak üzere iki taksitte tahsil edilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.