SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

14 Haziran 2010

ACIBADEM ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Acıbadem Üniversitesinde eğitim ücretlidir.

2009-2010 eğitim ve öğretim yılında öğretim ücreti
Tıp Fakültesinde 35.000(Otuzbeşbin)TL.,
Sağlık Bilimleri Fakültesinin tüm bölümlerinde 15.000 (Onbeşbin)TL.,
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunun tüm programlarında 10.000 (Onbin)TL. dir.
Bu ücretlere KDV dahil değildir.

Öğretim ücretleri iki taksitle alınacaktır. Taksitler her yarıyıl başında tahsil edilecektir.
Öğretim ücretinin tamamının peşin ödenmesi durumunda %5 indirim uygulanacaktır.
Bankayla eğitim ve öğretim kredi anlaşması yapılarak eğitim ve öğretim ücreti banka aracılığıyla tahsil edilecektir.
Öğretim ücretlerindeki olası yıllık artışlar, bir önceki yıla göre TÜFE+ÜFE/2 oranında artış ile sınırlı tutulacaktır.

Tıp Fakültesinde, ÖSS‘de SAY-2 Puan Türünde ilk 3000’e giren öğrenci arasından 15 öğrenci % 100 burslu olacaktır.
Öğrencilere sağlanan burs hazırlık sınıfı dahil sadece eğitim öğretim ücretini kapsamaktadır.
Barınma, beslenme, ulaşım vb konular burs kapsamı dışındadır

Sağlık Bilimleri Fakültesinin Hemşirelik, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon programları ile Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu programlarının Burslu kontenjanlarına yerleştirilen öğrencilere verilecek burs karşılıklıdır.
Öğrenciler mezun olduktan sonra burslu okudukları her yıl karşılığında tam 1,5 yıl olmak koşuluyla Acıbadem Sağlık Hizmetleri ve Tic. A.Ş. veya Acıbadem Üniversitesi Hastaneleri ve Sağlık Merkezlerinde zorunlu hizmetle yükümlü olacaktır. Aksi takdirde burslu öğrenciler, burs süresine ait olan öğrenim ücretini üniversiteye ödemekle yükümlüdürler.

Burslar akademik başarısızlık, disiplin cezası veya başka bir eğitim programına geçiş yapılması halinde kesilir. Bu konuda burslu öğrencilerden kayıt esnasında hizmet taahhütnamesi alınır. Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs sadece eğitim öğretim ücretini kapsamaktadır.
Barınma, beslenme, ulaşım ve vb konular burs kapsamı dışındadır.

Hemşirelik programında staj zorunludur. Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileri yaz tatilinde hastanenin ilgili bölümlerinde iki kez olmak üzere 4 haftalık yaz stajı yapmaları zorunludur.

Meslek Yüksekokulu programlarını tercih edecek öğrencilerin, mesleğini icra etmeye engel olacak fiziksel rahatsızlığı bulunmamalıdır.

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon programında, ÖSS’de SAY-2 puan türünde ilk 10000’e giren öğrenci arasından 6 öğrenci % 100 burslu olacaktır.
Sağlık Yönetimi programında, ÖSS’de EA-2 puan türünde ilk 10000’e giren öğrenci arasından 6 öğrenci % 100 burslu olacaktır.

ÖSS için Üniversitenin vereceği burslar dışında maddi ihtiyacı olan ÖSS de SAY 2 puan türünde 3000 ile 5000 arasında sıralamaya sahip olan ve Acıbadem Üniversitesi Tıp Fakültesini tercih eden öğrencilere Üniversite senatosu tarafından her yıl belirlenen kontenjan kadar Kerem Aydınlar Vakfı tarafından destek bursu verilecektir.

ÖSYS giriş sınavı sonrasında aldığı puana göre tercih yaparken Acıbadem Üniversitesi programlarını ilk üç içerisinde tercih eden öğrencilere 2009-2010 eğitim-öğretim yılında %15 burs verilecektir.

1 yorum:

  1. benim anlamadığım zaten oraya kazanarak gidiyorsun yani bir direkt kazanamadan parayla okuyan var ikincisi belli bir puan yapıp kazananarak burslu okuyan. e bu burs karşılıklıysa burs vermenin mantığı ne? puanın iyi madem bi devlet üniversitesine gitmek daha mantıklı değil mi bana saçma geldi açıkçası hem kazan git sonrada karşılığında çalışmak zorunda ol..

    YanıtlaSil

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.