SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

GEDİZ ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Gediz Üniversitesinde eğitim ücretli olup 2009-2010 öğretim yılında Yaz Okulu hariç ve KDV dâhil olmak üzere tüm lisans bölümleri için yıllık 12.000 TL tüm Ön Lisans programları için yıllık 8.000 TL ve İngilizce Hazırlık Sınıfı 10.000 TL’dir. Yıllık ücretin peşin ödenmesi halinde %5 indirim uygulanır. (Anlaşmalı banka prosedürleriyle 10 taksitte ödeme için ayrıntılı bilgi www.gediz.edu.tr adresindedir.) Ücretler, her yıl yılsonu TÜFE oranında bir sonraki öğretim yılından itibaren geçerli olmak üzere Üniversite Mütevelli Heyet kararıyla arttırılır.
Üniversitemizin Genel Burs Koşulları: 1-Yatay veya dikey geçiş ile geldiği Üniversite dâhil disiplin cezası almış öğrenciye koşullarını sağlasa bile herhangi bir burs verilmez; maddi destek sağlanmaz. Herhangi bir disiplin cezası alan öğrencinin bursu derhal kesilir. 2- Tüm burs ve sosyal destek yardımlarından azami yararlanma süresi, ilgili bursun özel koşullarında belirtilen süreler saklı kalmak ve öğrenciliğin devamı kaydıyla İngilizce hazırlık sınıfı dâhil 5 öğretim yılıdır.3-Özel koşullarında aksine bir düzenleme yoksa bir öğrenci sadece bir burs olanağından yararlanır. Birden fazla burstan yararlanma hakkını elde edenlere daha yüksek olan burs verilir.
Burslu Lisans Bölümlerde verilen burs, Yaz Okulu ücreti hariç öğrenim ücretinden muaf tutulmayı kapsar. Bursun devamı için öğretim programında gösterilmiş olan tüm derslerin alınması ve sınıf geçme not ortalamasının 4 tam not üzerinden 2.50’in altına düşmemesi gerekir. Sınıf geçme not ortalamasının 2.50’in altına düşmesi halinde bir sonraki eğitim öğretim yılında öğrencinin bursu kesilir ve öğrenci o yıl için belirlenen öğrenim ücretini öder. Eğer öğrenci devam etme koşulunu tekrar sağlarsa bir sonraki yıl için bursu devam eder.
ÖSS Üstün Derece Bursu, Lisans bölümlerimizden birini Bölüm ÖSS puan türüne göre (ek puanla derece yapanlar hariç) Türkiye genelinde ÖSS’de ilk 1000 arasında kazanan her öğrenciye verilir. Burs, bu öğretim yılı için aylık 500 (Beşyüz) TL’dir. Bursun devamı için yukarıdaki sınıf geçme başarı koşulunun sağlanması gerekir.Akademik Üstün Başarı Bursu, hazırlık sınıfı hariç olmak üzere öğretim programında gösterilmiş olan tüm dersleri almış ve sınıfını 3.50-3.80 arası not ortalamasıyla geçen öğrenciler bir sonraki yılda öğrenim ücretinin yarısından; 3.81-4.00 arası not ortalaması ile geçen öğrenciler bir sonraki yılda öğrenim ücretinin tamamından muaf tutulmayı kapsar. Yatay geçişle gelen öğrencilerin transkript not ortalaması, dikey geçiş yapan öğrencilerin intibak programındaki not ortalaması esas alınır. Burs, öğrenciliğin devam etmesi kaydıyla 2. sınıftan itibaren verilir. (Ön Lisans öğrencilerine sadece 1 yıldır.) Yararlanma koşulunun sağlanamaması halinde bir sonraki eğitim öğretim yılında burs kesilir; tekrar sağlandığında bir sonraki yıl için burs devam eder.
Ayrıca üniversitemize kayıt yaptıran ve öğrenim ücretini ödeyen tüm öğrencilere Üniversite’deki eğitiminde kullanmak kaydıyla 1 adet dizüstü bilgisayar verilecektir.
Üniversite Yerleşkesi Izmir’in Menemen ilçesi Seyrek beldesindedir. İngilizce hazırlık eğitimi Izmir kent merkezindeki hazırlık binasında yapılacaktır. Hazırlık eğitimini tamamlayan öğrenciler eğitimlerini Yerleşke’de sürdüreceklerdir. Yalnızca bu öğretim yılında 1.sınıf eğitimi İngilizce hazırlık binasında yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.