SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

MELİKŞAH ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Melikşah Üniversitesi’nde eğitim ve öğretim ücrete tabiidir.

2009- 2010 eğitim ve öğretim yılında öğretim ücretleri;
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi ve İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi 14.000,00 TL,
Fen- Edebiyat Fakültesi 13.000,00 TL
bütün lisans programlarının yabancı dil hazırlık sınıfı 13.000,00 TL’dir.
Bu ücretlere KDV dahildir.

Öğretim ücretleri banka sözleşmesinde belirtilen şekliyle on (10) taksitte tahsil edilir.
Öğretim ücretinin kesin kayıt sırasında peşin ödenmesi halinde %5 indirim uygulanır.

Eğitim – öğretim ücretleri, yurt ücretleri ve burslar her yıl Mütevelli Heyeti tarafından fiyat ve maliyet artışlarıyla o yılın üniversite bütçesi göz önünde bulundurularak saptanır.

Üniversiteye ilk defa kayıt yaptıran her öğrenciye Mütevelli Heyeti’nin uygun gördüğü model ve nitelikte ücretsiz bir adet dizüstü bilgisayar verilir.

Burslu programlara yerleştirilen öğrencilerden öğretim ücreti alınmaz.

Öğrenim bursu öğrencinin öğrenime devam ettiği ve disiplin cezası almadığı sürece devam eder.
Öğrenim bursu, barınma ve yemek ücretini kapsamaz.

Ayrıca, 2009 ÖSS’deki sıralamada üniversitenin burslu programlarını tercih edip, kayıt yaptıran öğrencilerden kayıt yaptırdığı puan türüne göre
ilk 100’e girenlere aylık 1.000,00 TL,
ilk 100 ve 2000 arası dereceye girenlere aylık 750.00 TL,
ilk 2000 ve 8000 arası dereceye girenlere aylık 500,00 TL,
ilk 8000 ve 15000 arası dereceye girenlere aylık 250,00 TL “Özel Burs” verilir.

Özel bursun devamı için öğrencinin; dönem not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2.75 olması ve başarısız dersinin bulunmaması şarttır.

Öğretim süresi boyunca her akademik dönem sonunda yapılacak değerlendirmeye göre hazırlık sınıfı hariç üstün başarı gösteren öğrencilere, o dönemi izleyen öğretim yarıyılı için geçerli olmak üzere karşılıksız “Akademik Başarı Bursu” verilir.
Bu bursun miktar ve koşulları her akademik dönem için Mütevelli Heyeti’nce belirlenir. Her dönem için tüm burslar dört ay sürelidir.

Öğrenci yukarıda belirtilen burslardan kendisinin lehine olan sadece birinden yararlanır.

Ayrıca öğrenim bursu kazanan öğrencinin öğrenim gördüğü bölümün ana derslerine ait kitap alımlarının dönemlik 150,00 TL tutarı kadar olanı, üniversitece karşılanır.

Burslar karşılıksız olup, hazırlık sınıfı programlarında geçen süreyi de kapsamaktadır.

Burslu programa yerleştirilen öğrenciler üniversite bünyesinde bölüm değiştirdikleri takdirde burs haklarını kaybederler.

Üniversite yurtlarında kalma talepleri yurtlardaki münhal oda imkânları nispetinde karşılanır.
Üniversiteye yeni kayıt yaptıran öğrencilere üniversite yurtlarında kalabilmeleri için öncelik tanınır.
Yurt ücretinin 800.00 TL’lik ilk taksidi kayıt esnasında olmak üzere, diğer taksitler ayda 300,00 TL olarak sekiz müteakip ay içerisinde tahsil edilir.
Yurt ücretine sabah kahvaltısı ve akşam yemeği dahil olup, kampus dışındaki yurtlarımızda kalan kız öğrenciler için yurt – üniversite ulaşım hizmetleri ücretsizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.