SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

14 Haziran 2010

BEYKENT ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Beykent Üniversitesi’nde eğitim-öğretim ücrete tabidir.

2009-2010 eğitim-öğretim yılında
tüm lisans programları ve Yabancı Dil Hazırlık Programında bir yıllık ücret 12.704 TL,
önlisans programlarında bir yıllık ücret 6.000 TL, lisans ve önlisansta ödemeler tercihe göre 10 eşit taksit halinde veya peşin yapılabilir.
Uzaktan eğitim sistemiyle eğitim veren önlisans programlarında bir yıllık ücret 2 500 TL’dir.

Ödemeler 2 eşit taksit halinde her yarıyıl başında akademik takvimde belirtilen süreler içinde yapılır. Bu ücretlere % 8 KDV dahil değildir. Peşin ödemelerde %5 indirim uygulanmaktadır.

Üniversitede öğretim dili lisans programlarında İngilizce (Bazı programlarda Türkçe’dir.), önlisans programlarında ise Türkçe’dir.

2009 yılı lise ve dengi okul mezunlarından okul birincisi veya burslu olarak yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs öğretim ücretinin tamamını kapsamaktadır.
%50 burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs ise öğretim ücretinin yarısını ifade eder.
Okul birincisi, burslu veya %50 burslu öğrencilere sağlanan burslar karşılıksız olup, başarılı geçen normal eğitim-öğretim süresince devam eder.
Varsa zorunlu Yabancı Dil Hazırlık programlarında geçirilecek süreyi de kapsar.
Ancak zorunlu yabancı dil hazırlığı olmayan ve eğitim dili Türkçe olan bölümlerde verilen Burs hazırlık eğitimini kapsamamaktadır.
Burslu öğrenciler bir başka bölüme yatay geçiş koşullarını taşıdıkları takdirde burslu olarak geçebilirler.

2009 Y-ÖSS puan sıralamasında Türkiye genelinde Beykent Üniversitesinin (Mütercim-Tercümanlık (İngilizce) ve Mütercim Tercümanlık (Rusça) ile Ingiliz Dili ve Edebiyatı bölümleri dışında) ilk 1000’e giren, burslu veya ücretli bölümleri tercih eden Üniversiteye ÖSYM tarafından yerleştirilen ve kesin kayıt yaptıran öğrencilere, her yıl 9 ay süreyle 800 TL nakit burs, ücretli programları tercih edip ilk 1000’e girenlere ayrıca %100 indirim uygulanacaktır.
2009 Y-ÖSS puan sıralamasında Türkiye genelinde Üniversitenin (Mütercim- Tercümanlık (İngilizce) ve Mütercim Tercümanlık (Rusça) ile ingiliz Dili ve Edebiyatı bölümleri dışında) tüm ücretli lisans bölümlerini tercih eden; 1001 ile 2000 arasına giren öğrencilere %50 indirim, her yıl 9 ay süre ile 400 TL nakit burs; 2001 ile 5000 arasına giren öğrencilere %25 indirim, her yıl 9 ay süre ile 300 TL nakit burs; 5001 ile 8000 arasına giren öğrencilere %15 indirim uygulanacaktır.
2009 Y-ÖSS- DİL puan türünde Mütercim-Tercümanlık (İngilizce) ve Mütercim Tercümanlık (Rusça) ile ingiliz Dili ve Edebiyatı bölümlerini ücretli olarak tercih eden, sıralamada Türkiye genelinde ilk 1000’e giren öğrencilere %50 indirim ve her yıl 9 ay süreyle 500 TL nakit burs verilecektir.
Karşılıksız olan öğretim bursları yanında nakit olarak ödenen aylık başarı bursları da karşılıksızdır.

Üniversitenin burs yönergesi uyarınca başarı, spor ve sanat dallarında çeşitli oranlarda öğrenim ücretinden indirilmek üzere burslar verilmektedir. Bu burslar; bölüm/program birincisine %50, ikincisine %30, üçüncüsüne %20, spor ve sanat dallarında ise %50 indirim şeklinde uygulanmaktadır.

Uluslararası Bakalorya diplomasına sahip olup, Üniversitemizi tercih eden öğrencilere Bakolarya derecesine göre; 40 ve üstü olanlara %100; 35-40 arası olanlara %75; 30-35 arası olanlara
%60; 24-30 arası olanlara %25 ve altı olanlara %10 oranında eğitim- öğretim ücretinden indirilmek üzere burs verilir.

Burslar eğitim-öğretim yılı sonunda ağırlıklı genel not ortalaması (AGNO) 2.00'ın altına düştüğü zaman kesilir.

Beykent Kolejlerinde (İstanbul ve Edirne) en az üç (3) yıl okuyan ve Beykent Üniversitesini tercih edenlere okudukları yıllar dikkate alınarak, Üniversitenin burs yönergesinde belirtilen koşullar çerçevesinde burs verilmektedir.
Verilen tüm burslar karşılıksızdır ve normal öğretim süresince devam eder. Diğer burs ve indirimler hakkında ayrıntılı bilgi için (bk. www.beykent.edu.tr)

Uzaktan eğitim sistemiyle öğrenci alınacak programlarda dersler, internete dayalı olarak yürütülecektir. Programlara alınan öğrencilerin internete erişimli bir kişisel bilgisayarı kullanma olanağına sahip olmaları gerekmektedir. Bu programların güz ve bahar yarıyılına ait derslerin sınavları yerleşkede yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.