SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

28 Mayıs 2010

Düz lise çıkışlıyım sınavsız geçiş oluyor mu ?

slm hocam size soru sorcam ama saçma olabilir ben ygs 3 ve 4 de 169 puan aldım çalişmıyalı baya oldu öylesine girdim şimdilik hocam bu puanla iki yıllık gelirmi ben tıbbı dökümatasyon istiyom gelirmi yardımcı olun peki düz lise çıkışlıyım sınavsız geçiş oluyor mu çok detaylı bilgilendirin hocamm yaşım da ilerledi bari bu puanla birşey yapayımm yardımınıza ihtiyacım varr


selam ;

"ben ygs 3 ve 4 de 169 puan aldım , bu puanla iki yıllık gelirmi "
İki yıllık bir bölüme yerleşme ihtimalin var.
tercih döneminde puanına yakın ve yeni açılmış iki yıllık bölümlerden seçmen yerleşme ihtimalini artırır
listenin sonuna açıköğretimden bir bölüm eklemen iyi olur

"tıbbı dökümatasyon istiyom gelirmi "
tıbbi dokümantasyon olma ihtimali zor görünüyor
fakat tercih dönemi tercih listene yazmanda yarar var

"düz lise çıkışlıyım sınavsız geçiş oluyor mu "
sınavsız geçiş, sadece meslek liselilere, kendi alanlarıyla ilgili bazı bölümlere var
meslek lisesi olamayan okullara sınavsız geçiş yok

iyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.