SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

06 Ekim 2011

Bu yıl tercih yaptım yerleştim.Ancak kaydımı sildirdim.Tekrar hazırlanıyorum.Bu beni ne kadar etkiler? 2011

Merhaba hocam.Ben bu yıl tercih yaptım yerleştim.Ancak bölümü beğenmediğim için kaydımı sildirdim.şimdi dershaneye başladım tekrar hazırlanıyorum.Bu beni ne kadar etkiler?

merhaba ;
yerleştiğin bölüm sınavsız geçiş değilse ve açıköğretim kontenjansız bölümlerinden değilse ortaöğretim başarı puanın yarıyarıya düşer. eğer bu yıl orta öğretim puanından 60 puan geldiyse, bir daha ki yıl 30 puan gelir.
2010 da bir bölüme yerleşmediğin için ortaöğretim başarı puanın 2011'de 0,15 ile çarpıldı. fakat 2011 de bir bölüme yerleştiğin için ortaöğretim başarı puanın 0,075 ile çarpılacak, bu da yaryarıya düşeceği anlamına geliyor.

1 yorum:

  1. Özel başer akşam lisesi olarak sizlerin paylaşımlarını devamlı takip etmek ve paylaşımlarınızın devamını dilemekteyiz.

    YanıtlaSil

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.