SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

29 Temmuz 2011

Turgut Özal Üniversitesi 2011-2012 DERS YILI ÖĞRENİM ÜCRETLERİ, BURS VE YURT İMKANLARI


Bk.720

Turgut Özal Üniversitesinde eğitim-öğretim ücretlidir. Öğrenim ücreti bütün programlarda 2011-2012 yılı için (KDV dahil) 16.000 TL’dir. Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burslar karşılıksızdır ve sadece öğrenim ücretini kapsar. Burslar, öğrencinin yerleştirildiği bölümdeki öğrenimine başarılı olarak devam ettiği sürece devam eder. Ayrıca, her yarıyıl sonunda ortalaması 3,70 ve üzeri olan öğrencilere “Turgut Özal Başarı Bursu” verilir. Lisanslı veya milli sporcu olan öğrencilere (son iki yılda Milli veya lisanslı olduklarını belgelemek koşuluyla) Üniversite Yönetim Kurulu tarafından belirlenen branş, sayı ve oranlarda “Spor Başarı Bursu” verilir. Bu üniversitedeki bölümleri kazanan engelli öğrencilerden Üniversite Yönetim Kurulu tarafından belirlenen sayı ve oranda öğrenim ücreti alınmaz. Üniversiteye kayıt yaptıran öğrencilerden LYS’de yerleştiği puan türünde ilk 100’e girenlere 1.500 TL, ilk 1000’e girenlere 1.000 TL sekiz (8) ay süre ile “Öğrenim Bursu” verilir. Turgut Özal Üniversitesinde; eğitim dili Türkçe olan programlarda dört yıllık öğretim programı kapsamında öğrencilere yoğun yabancı dil eğitimi verilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.