SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

14 Ocak 2011

KİMLER TÜRKİYE’DEKİ YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARINA KAYIT YAPTIRAMAZLAR? - 2011 ÖSYS KILAVUZU

Durumları aşağıdaki bentlerden birine uyanlar, 2011-ÖSYS'ye katılsalar bile belirtilen istisnalar dışında yükseköğretim programlarına yerleştirilmeyecekler, bu durumları bilinmediği için yerleştirme ve kayıt işlemi yapılanlar ise bundan doğan bütün haklarını kaybedeceklerdir.
Bu nedenle bu durumda olan adayların Türkiye'deki bir yükseköğretim programına kayıt olmak amacıyla 2011-ÖSYS'ye girmeleri anlamsızdır.

a) 2547 sayılı Kanun’un 54. maddesine göre bir yükseköğretim kurumundan disiplin suçu nedeniyle çıkarma cezası verilenler,
b) 1111 sayılı Askerlik Kanunu hükümlerine ve bu konuda Millî Savunma Bakanlığınca yayınlanan prensip emirlerine göre askerlik hizmetlerini erteletme hakkını kaybedenler,
c) İki veya üç yıllık bir yükseköğretim programını bitirmiş olup dört yıldan daha az süreli bir başka yükseköğretim programına girmek isteyenlerden askerliğini yapmamış olanlar (İki veya üç yıl süreli bir yükseköğretim programından mezun olup askerliğini yapmamış olan adaylar dört yıl veya daha fazla süreli bir yükseköğretim programına girmek için 2011-ÖSYS'ye başvurabilirler.),
d) Dört yıl veya daha fazla süreli bir yükseköğretim programını bitirmiş olanlardan askerliğini yapmamış olan adaylar.

2011 ÖSYS KILAVUZU

a

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.