SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

KOÇ ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Koç ÜNİVERSİTEsi Hemşirelik Yüksekokulunda eğitim-öğretim ücrete tabiidir. 2010-2011 ders yılında eğitim-öğretim ücreti KDV dahil
7.500 Türk Lirasıdır. Ücretler iki taksitte ödenir. Koç ÜNİVERSİTEsi Hemşirelik Programı’nda burslu olarak da eğitim imkanı vardır. Bu programa yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs (a) eğitim-öğretim ücretini; (b) yurtlarda ücret ödemeden kalmayı; (c) masraflarına katkı olarak, koşulları sağlayan öğrencilere, 10 ay süreyle ayda
250 TL burs desteğini ve ders günlerinde her gün iki öğün yemeği kapsamaktadır. Burslar karşılıklı olup, öğrencinin yerleştirildiği Hemşirelik Programında eğitimi için verilir ve normal dört yıldır. Öğrenciler mezun olduktan sonra, burslu okudukları her yıl karşılığında Amerikan Hastanesinde bir yıl mecburi hizmetle yükümlü olacaktır. Bu çalışmaları karşılığında Amerikan Hastanesinde günün şartlarına uygun ücret ödenecektir. Hemşirelik Yüksekokulunda eğitim- öğretim ve yurt olanakları Nişantaşı kampusunda yer almaktadır. Daha önce tam veya destek burslu kontenjandan Koç ÜNİVERSİTEsinin bir lisans programına yerleşip bu programı tamamlamış veya ayrılmış olanlar tam veya destek burslu öğrenimden yararlanamazlar. Eğitim-öğretim ücreti ve burslar her yıl Mütevelli Heyeti tarafından, maliyet artışları ile o yılın ÜNİVERSİTE bütçesi göz önünde tutularak saptanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.