SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

KIZIL ORDA ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Türk Dünyası Kızıl Orda Türk Dili Edebiyatı Bölümü Türk Dünyası Araştırmaları Vakfına bağlı muhtarbir eğitim kurumudur. Eğitim dili Türkiye Türkçesidir. Kazakistan kanunları gereği zorunlu Kazakça hazırlık sınıfı vardır.ÜNİVERSİTEnin yurdu vardır; aylık ücreti 50 (elli) ABD dolarıdır. Türk Dünyası Kızılorda Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü’nde eğitim ücretli olup, 2010-2011 eğitim-öğretim yılında eğitim ücreti yıllık 3000 (üçbin) ABD Dolarıdır. Yıllık olan öğrenim harcı, taksitle tahsil edilebilir; harçlar Türk Dünyası Araştırmaları Vakfı’nı banka hesap numaralarına veya Vakıf merkezine yatırılmalıdır.Kayıttan sonra, sebebi ne olursa olsun, eğitimi terk edenler veya yatay geçiş yapanlar, ilgili yılın harcını tamamen ödemek zorundadırlar. Kayıtların, İstanbul’da Türk Dünyası Araştırmaları Vakfı’nda yapılması zorunludur. Adres, Kemalpaşa Mahallesi Bukalıdede Sokak No:4 Ankaravi Mehmet Efendi Medresesi 34471 Saraçhane / İstanbul E-posta: tdav@turan.org egitim@turan.org Ayrıntılı bilgi ve kayıt işlemleri ile ilgili olarak www.turan.org internet adresi ziyaret edilebilir; ayrıca fax 0212 520
5363, 0 212 511 10 06 (pbx) telefon aracılığı ile Saadet Pınar Yıldırım, Metin Köse ve Hasan Göncü’den bilgi alınabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.