SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsi’nde eğitim-öğretim ücretlidir. 2010-2011 eğitim-öğretim yılında İngiliz Dili ve Edebiyatı, Türk Dili ve Edebiyatı, İngilizce Öğretmenliği, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği, Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler, Uluslararası Ticaret ve İşletme (İngilizce) bölümleri 16.000.-TL, Matematik- Bilgisayar, İstatistik, Ekonomi ve Finans, Muhasebe ve Finans Yönetimi, İşletme (Türkçe), Gazetecilik, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Radyo, Televizyon ve Sinema bölümlerinin öğretim ücreti 15.000.- TL, Mühendislik-Mimarlık Fakültesi programları ile Psikoloji, Sınıf Öğretmenliği, Okul Öncesi Öğretmenliği ve Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümlerinin öğretim ücreti 17.000.-TL, Hukuk Fakültesi’nin öğretim ücreti 19.000.-TL’dir. ÜNİVERSİTEmiz Anadolu BIL Meslek Yüksekokulu önlisans programlarından; öğretim dili İngilizce, Rusça ve İspanyolca olan önlisans programları ile Bilgisayar Programcılığı, Mimari Restorasyon, Gıda Teknolojisi, Kuyumculuk ve Takı Tasarımı, Moda Tasarımı, Otomotiv Teknolojisi, Radyo ve Televizyon Programcılığı ile Fotoğrafçılık ve Kameramanlık programlarının gündüz ve ikinci öğretim ücreti 8.000.-TL, Bilgi Güvenliği Teknolojisi (İngilizce), Bilgisayar Teknolojisi (İngilizce), Bilgisayar Programcılığı (İngilizce) gündüz ve ikinci öğretim eğitim ücreti 11.000.-TL ve diğer önlisans programlarının gündüz ve ikinci öğretim ücreti 7.500.-TL’dir.
Uzaktan Öğretim yapılan önlisans programlarının öğretim ücreti
3.000.-TL’dir. Uzaktan öğretim programlarını tercih edecek öğrencilerin internet erişimli kişisel bilgisayar kullanma olanağına sahip olmaları gerekmektedir. Tüm lisans programlarının İngilizce Hazırlık Öğretim ücreti 13.000.-TL ve önlisans programlarının İngilizce Hazırlık Eğitimi gündüz ve ikinci öğretim ücreti 7.500.- TL’dir. Bu ücretlere KDV (% 8) dahil değildir. Önlisans ve lisans öğrencilerinden İsteyenler ilave ücreti ödemek kaydıyla İngilizce Hazırlık eğitiminin bir veya iki kurunu yurtdışında alabilirler.
İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsi başarıyı ödüllendiren burslar vermektedir.
a) Onur Bursu: İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsi’nin lisans programlarından DIL puanı ile öğrenci alınan bölümler dışındaki lisans programlarından birini ilk üç sırada tercih eden ve ÖSYM tarafından yerleştirilen, kesin kayıt yaptıran ve öğrenimini İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinde sürdüren öğrencilerden olup ÖSYS sonuçlarına göre; Ilk 250 içerisindeki adaylar; İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinde ücretsiz lisans eğitimi, yurtdışında ücretsiz yüksek lisans ve doktora eğitimi (İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinin belirleyeceği ÜNİVERSİTElerde), aylık 500.-TL burs desteği; 251 ile 500 arasındaki adaylar; İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinde ücretsiz lisans ve yüksek lisans eğitimi, yurtdışında ücretsiz doktora eğitimi (İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinin belirleyeceği ÜNİVERSİTElerde), aylık 500.-TL burs desteği; 501 ile
1000 arasındaki adaylar; İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinde ücretsiz lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimi, yurtdışında ücretsiz yüksek lisans eğitimi (İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsi’nin belirleyeceği ÜNİVERSİTElerde), aylık 500.-TL burs desteği; 1001 ile 2000 arasındaki adaylar; İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinde ücretsiz lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimi görecektir. 2001 ile 3000 arasındaki adaylar; İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinde ücretsiz lisans ve yüksek lisans eğitimi görecektir. 3001 ile 5000 arasındaki adaylar; İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinde ücretsiz lisans eğitimi verilecektir. 5001 ile
10000 arasındaki adaylar; İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsi’ne ödeyeceği öğretim ücretinin % 50’si kadar burs verilecektir.
b) İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinin önlisans ve lisans programlarından birini; birinci, ikinci ve üçüncü sırada tercih ederek ÖSYM tarafından yapılan merkezi yerleştirme sonucu tercih edilen bölümün; birinci sırasına yerleşen öğrenciye öğretim ücretinin % 30’u, ikinci sırasına yerleşen öğrenciye öğretim ücretinin % 20’si, üçüncü sıraya yerleşen öğrenciye öğretim ücretinin % 15’i, oranında öğrenimleri süresince destek bursu verilecektir.
c) İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsi’nin tüm lisans programlarına kesin kayıt yaptıran: Türk Silahlı Kuvvetleri, Emniyet Teşkilatı ve Milli Eğitim Mensuplarının çocuklarına, Şehit ve Gazi çocuklarına ve kardeş olanlara; önlisans programları için öğretim ücretinin % 10’u, lisans programları için öğretim ücretinin% 5’i, oranında eğitime destek bursu verilecektir. Terör şehidi çocuklarına lisansta 10 öğrenci, önlisansta 20 öğrenci olmak üzere 30 öğrenciye Genel Kurmay Başkanlığı’nca onaylanmak kaydı ile % 100 burs verilecektir.
d) Üstün Başarı Bursu: Her ders yılında olağan ders yükünü alıp bölüm/program birincisi olan ücretli öğrencilere bir sonraki akademik yıl için Mütevelli Heyet tarafından belirlenen miktarda “Üstün Başarı Bursu” verilir.
e) İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsi’nin burssuz programlarını kazanan öğrencilerden olup, ulusal ve uluslararası yarışmalarda altın madalya alan ve Milli Sporcu olan öğrencilere Mütevelli Heyet tarafından belirlenen miktarda “Sporda Başarı Bursu” verilir.
f) TÜBITAK’ça tesbit edilen uluslararası yarışmalarda altın, gümüş ve bronz madalya alan ve ödül aldıkları alanlardaki ÜNİVERSİTEmizin bölüm/programlarınıtercihedenvekayıtyaptıranöğrencilereöğrenimleri süresince öğretim ücretinin % 10’u kadar teşvik bursu verilecektir.
g) Lise ve dengi okulların birincilerinden olup, İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsinin önlisans ve lisans programlarını 1. 2. ve 3. sırada tercih eden ve kayıt yaptıran öğrencilere, yerleşme sırası ne olursa olsun öğretim ücretinin % 30’u kadar burs verilecektir.
h) Kurucu Vakıf Bursu: İstanbul Aydın ÜNİVERSİTEsi’ne burssuz olarak ÖSYM tarafından yerleştirilen ve kayıt yaptıran öğrencilere, öğrenim durumu ve ödeme güçlükleri göz önünde bulundurularak, kurucu vakfın belirleyeceği sayıda ve miktarda kurucu vakıf bursu verilmektedir.
i) Istihdam piyasasındaki gelişmelere bağlı olarak; öğrencilerimize sektörün ihtiyaç duyduğu alanlarda sertifika eğitimi olanakları sunulur. Öğrenci, birden fazla burs almaya hak kazandığında, bunlardan en fazla olanı kendisine burs olarak verilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.