SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

BURSA FARUK SARAÇ TASARIM MESLEK YÜKSEKOKULU 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Bursa Faruk Saraç Tasarım Meslek Yüksek Okulu, Faruk Saraç Moda ve Sanat Vakfı tarafından kurulmuş Vakıf Meslek Yüksekokuludur. Bursa’nın Muradiye semtindeki Fabrika-i Hümayun yerleşkesinde eğitim öğretim sürdürülecektir. Faruk Saraç Tasarım Meslek Yüksekokulu’nda eğitim öğretim ücretli olup, 2010-2011 eğitim yılı ücreti İngilizce Hazırlık Sınıfı için 10000 TL,tüm Türkçe programlar için 8000TL, tüm İngilizce programlar için 10000 TL’dir. Öğretim ücreti güz ve bahar yarıyılı başında olmak üzere iki eşit taksitte ödenir. Türkçe eğitim verilecek olan bölümlerimizde hazırlık sınıfları isteğe bağlı olarak verilmektedir. Bu ücretler eğitim öğretim ücreti olup barınma, beslenme, ulaşım, kitap giderlerini kapsamamaktadır.
Faruk Saraç Tasarım Meslek Yüksekokulu burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs,sadece öğretim ücretini kapsamaktadır. Barınma,beslenme,ulaşım ücretlerini kapsamamaktadır. Burslu öğrenim gören öğrenciler öğrenimleri bitene kadar bursları kesilmeden devam eder. Ancak disiplin cezası veya başka bir eğitim programına yatay geçiş yapılması halinde bursları kesilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.