SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

AVRUPA MESLEK YÜKSEK OKULU (MYO) 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Avrupa Meslek Yüksekokulu, Avrupa Eğitim Vakfı tarafından kurulmuş bir meslek yüksekokuludur. 2010-2011 öğretim yılında tüm programlar için yıllık ücret isteğe bağlı İngilizce hazırlık programı dahil 8,000 TL.’dir. Tahsilât için ilan edilen bankanın prosedürlerine uygun olarak sözleşme yapmak koşuluyla kayıt başlangıç tarihi ile haziran ayları arasında birinci taksidi kesin kayıt sırasında ödenmek üzere her ayın ilk 5 günü içerisinde aylık 800 TL. 10 eşit taksitle ödenebilir. Eğitim ücreti kesin kayıt sırasında peşin ödenir ise %10 indirim uygulanır. Belirtilen ücretlere %8 KDV dâhil değildir. Eğitim ücretleri her yıl için mütevelli heyeti tarafından belirlenir, akademik yıl başlamadan ilan edilir. Tüm öğrenciler giriş yılına bakılmaksızın o yıl için ilan edilen yeni öğrenim ücretine ve ödeme koşullarına uymakla yükümlüdür. Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs sadece eğitim-öğretim ücretini kapsar. Tam (%100) burslu olarak yerleştirilen öğrenciler öğretim ücretinin tamamından, %50 burslu olarak yerleştirilen öğrenciler öğretim ücretinin yarısından ve %25 burslu olarak yerleştirilen öğrenciler öğretim ücretinin 1/4’den muaf tutulurlar. Burslar karşılıksız olup normal eğitim öğretim süresince kesilmez. Not ortalaması 2.75’in altına düşen ya da disiplin cezası alanlar meslek yüksekokulu yönetim kurulu kararı ile burstan yoksun bırakılabilir. Avrupa Meslek Yüksekokulunun öğretim dili Türkçedir. Kazanan öğrenciler isterlerse ücretini ödeyerek 1 yıl süreyle İngilizce hazırlık programına katılabilirler. Avrupa Meslek Yüksekokulu 2010 – 2011 eğitim- öğretim yılı için eğitimini Zeytinburnu yerleşkesinde sürdürecektir. Avrupa Meslek Yüksekokulunda, Avrupa Eğitim Vakfı Okullarında çalışanlar ve çocuklarına %30, Avrupa Eğitim Vakfı Okullarından mezun öğrencilere (ilköğretim, lise) %20, Avrupa Meslek Yüksekokulunun faaliyet gösterdiği Zeytinburnu ilçesindeki orta öğretim kurumlarından mezun olan öğrencilere %10 burs uygulanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.