SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

20 Haziran 2010

İLKE KAPADOKYA MYO 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

İlke Eğitim ve Sağlık Vakfı Kapadokya Meslek Yüksekokulu Nevşehir Ili Ürgüp Ilçesi Mustafapaşa Beldesi merkez olmak üzere ilin diğer ilçe ve beldelerinde eğitim verecektir.

Meslek Yüksekokulunda eğitim ücretlidir.
Eğitim ücreti KDV dâhil 5.940 TL olup,
ilk kayıtta ücretin en az 1/4’ü peşin olarak ödenir.
Ücretin geri kalanı Kasım, Aralık, Ocak, Şubat, Mart, Nisan aylarında eşit taksitler halinde ödenecek olup birinci taksit yüksekokulun banka hesabına yatırılır. Diğer taksitler ise kredi kartı aracılığıyla tahsil edilir. (Ilgili ayın en geç beşinci günü)
Ücretin tamamının peşin olarak tahsil edilmesi durumunda %8 indirim uygulanacaktır.
Kayıt esnasında yüksekokulun belirleyeceği banka aracılığıyla uzun vadeli ödeme imkânları da sunulmaktadır.

Doğum yeri veya ikameti Aksaray, Kayseri, Kırşehir, Nevşehir ve Niğde illeri olan öğrencilere Atçılık ve Antrenörlüğü, Geleneksel El Sanatları, Organik Tarım, Mimari Restorasyon, Şarap Üretim Teknolojisi ve Turist Rehberliği Programlarında %25 bölge bursu verilmektedir.

Yüksekokulun tam ve %50 olmak üzere verdiği giriş bursları öğrenim ücretiyle sınırlı olup zorunlu İngilizce Hazırlık Sınıfında geçirilecek dönemi de (bir yıl) kapsar; ancak barınma, beslenme, ulaşım, kitap, donanım ve benzeri konuları kapsamaz.

Öğrenci başarılı olduğu ve disiplin cezası almadığı sürece bursu devam eder.

Söz konusu burslar karşılıksızdır.

İndirim ve/veya bursların en yüksek oranda olanı geçerli sayılır.

Eğitim ücretleri takip eden yıllarda günün ekonomik koşullarına uygun olarak mütevelli heyeti tarafından yeniden belirlenerek akademik yıl başlamadan ilan edilir. Ayrıca yüksekokulun “Burs ve Sosyal Yardım Yönergesi” uyarınca kısmi çalışma bursu, akademik başarı bursu, kardeş bursu, şehit ve gazi çocukları bursu gibi burslar da verilmektedir.

Kız ve erkek öğrenciler için yerleşke bölgesi ve dışında barınma olanakları sağlanmıştır. Yeni kayıt yaptıran öğrencilere öncelik tanınmaktadır.
Konaklama anlaşması bir akademik yıl için yapılır ve yıl içerisinde iptal edilemez. Disiplin soruşturması neticesinde okuldan, öğrenci evlerinden uzaklaştırılan veya çıkarılan öğrenciler eğitim ve konaklama ücretleri konusunda ödeme taahhütlerine uymakla yükümlüdürler. Yüksekokul da eğitim haftanın yedi günü devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.