SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

08 Haziran 2010

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ VE BURSLULUK

Çağ Üniversitesinde eğitim ücrete tabidir.

2009-2010 eğitim-öğretim yılında öğretim ücreti tüm lisans bölümleri ve hazırlık sınıfı için 13.500 TL, önlisans programları için 6.750 TL’dir. Bu ücretlere % 8 KDV dahil değildir.

Ücretler 10 taksit halinde ödenecek ve ödeme planı üniversitenin www.cag.edu.tr adresinde belirtilecektir. Birinci taksit aynı internet sayfasında hesap numarası bildirilecek olan, üniversitenin banka hesabına yatırılacak, diğer taksitler ise kayıt sırasında kredi kartı kullanılarak tahsil edilecektir.

Meslek Yüksekokulu programlarında eğitim dili Türkçe’dir.

Üniversitede ulaşım ücretsizdir.

Çağ Üniversitesinde Burslu olarak da eğitim imkanı vardır.
Burslar karşılıksız olup, öğrencinin yerleştirildiği programda eğitimi için verilir ve normal eğitim süresince devam eder. Bu süre Yabancı Dil Hazırlık Programı okuyacak öğrenciler için 5 yıl; Dil Hazırlık Programında okumadan birinci sınıftan başlayan öğrenciler için 4 yıldır.

Üniversitenin Burslu programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs öğrencinin eğitim-öğretim ücretinin tamamını kapsar.

Üniversitenin %75 Burslu programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs öğrencinin eğitim-öğretim ücretinin % 75’ini kapsar.

Üniversitenin %50 Burslu programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs öğrencinin eğitim-öğretim ücretinin % 50’sini kapsar.

Üniversitenin %25 Burslu programlarına yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs öğrencinin eğitim-öğretim ücretinin % 25’ini kapsar.

Bunun dışında Mütevelli Heyet tarafından belirlenen sayıda ve Üniversite Burs Komisyonları tarafından saptanacak olan öğrencilere spor ve yemek bursları verilmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.