SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

04 Haziran 2010

BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ 2009-2010 ÖĞRENİM ÜCRETİ VE BURSLULUK

Bahçeşehir Üniversitesinde eğitim ücrete tabidir.

2009 - 2010 eğitim yılında;

lisans programları için İngilizce Hazırlık Programı ve sınıf
ücretleri 19 750 TL +%8 KDV’dir. Yıllık öğrenim ücreti üniversite
tarafından tahsilat için ilan edilen banka ile bankanın prosedürlerine
uygun kredili sözleşme düzenlemesi koşulu ile, ilk taksidi kayıt
sırasında, kalan 9 taksidi ise Ekim- Haziran ayları arasında her ayın
en geç ikinci gününe kadar; 1.975 TL + %8 KDV’lik toplam 10 eşit
taksitte veya üniversitenin anlaşmalı olduğu taksit özelliğine sahip,
limiti toplam bir yıllık eğitim ücretini ödemeye yeterli banka kredi
kartları ile 10 taksitte ödenir.

Önlisans programları için Ingilizce Hazırlık
Programı ve sınıf ücretleri 10. 900 TL + %8 KDV’dir. Yıllık öğrenim
ücreti üniversite tarafından tahsilat için ilan edilen banka ile bankanın
prosedürlerine uygun kredili sözleşme düzenlemesi koşulu ile, ilk
taksidi kayıt sırasında, kalan 9 taksidi ise Ekim- Haziran ayları
arasında her ayın en geç ikinci gününe kadar 1. 090 TL + %8 KDV’lik
toplam on eşit taksitte veya üniversitenin anlaşmalı olduğu taksit
özelliğine sahip, limiti toplam bir yıllık eğitim ücretini ödemeye yeterli
banka kredi kartları ile on taksitte ödenir.

Meslek Yüksekokulu Uzaktan
Eğitim programlarının Ingilizce Hazırlık Programı ve sınıf ücretleri
6.120 TL + %8 KDV’dir. Yıllık öğrenim ücreti, Üniversite tarafından
tahsilat için ilan edilen banka ile bankanın prosedürlerine uygun
kredili sözleşme düzenlenmesi koşulu ile, ilk taksidi kayıt sırasında
kalan dokuz taksidi ise Ekim- Haziran ayları arasında her ayın en geç
ikinci gününe kadar 612 TL + %8 KDV’lik toplam on eşit taksitte veya
üniversitenin anlaşmalı olduğu taksit özelliğine sahip, limiti toplam
bir yıllık eğitim ücretini ödemeye yeterli banka kredi kartları ile on
taksitte ödenir. Bu programlarda dersler internete dayalı uzaktan eğitim
sistemiyle yürütülecektir. Bu programlara alınan öğrencilerin internete
erişimli bir kişisel bilgisayar olanağına sahip olmaları gerekir. Güz ve
Bahar yarıyılı sonu sınavları (Final Sınavları) Üniversite yerleşkesinde
yapılır.

Öğrenim ücretleri kesin kayıt sırasında tamamı peşin olarak ödenirse
%7 indirim uygulanır.

Takip eden her yıl için öğretim ücreti Mütevelli
Heyeti tarafından günün ekonomik koşullarına göre yeniden belirlenip
akademik yıl başlamadan ilan edilir.

Tüm öğrenciler giriş yılına
bakılmaksızın, o yıl için ilan edilen yeni öğrenim ücretine ve ödeme
koşullarına uymakla yükümlüdür.

Burslu programlara yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs, sadece yurt
içinde eğitim ücretini kapsamaktadır. Bunun dışında kalan; barınma,
beslenme, ulaşım, kitap, yurt dışında eğitim giderleri burs kapsamı
dışındadır. Burslar Ingilizce Hazırlık Programında geçirilecek bir yıllık
süreyi de kapsamaktadır. Burslar karşılıksız olup; normal eğitim öğretim
süresince kesilmez. Normal eğitim süresini aşanlar için, Senato
Kararı ile bursun devam edip etmeyeceğine karar verilir. Burada sözü
edilen eğitim ücreti bursu, sadece bu kılavuzda “Burslu” öğrenci
alınacağı belirtilen programlara yerleştirilen öğrencileri kapsamaktadır.
Ayrıca, Bahçeşehir Üniversitesine yerleştirilen ve Y-ÖSS puan
sıralamasında (ek puanla derece yapanlar hariç) Türkiye genelinde ilk
2000 arasında yer alan öğrencilere, normal öğrenimleri süresince yılda
9 ay süre ile aylık 1.500 TL burs verilecektir. Lisans ve önlisans
öğrenimlerinin ikinci yarı yılını tamamlayan ve başarılı (genel not
ortalaması 4,00 üzerinden 3,50 ve üstü) olan öğrencilere, Mütevelli
Heyetince saptanacak bir oranda başarı bursu verilecektir.

Öğretim dili önlisans programları hariç Ingilizce’dir.

ösym.gov.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.