SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

04 Mayıs 2010

Puanım aobp li puan olarak hesaplandıktan sonra ben hangi bölümlere yerlesebilirim ?

SORU:

slm ben yunus emre ygs sınavındn ham puan olarak 258 puan aldım imam hatip lisesi mezunuyum diploma puanım 72 ve ben büyük ihtimalle ygs sınavına göre tercih yapabiliyorum sözel bölüm ögrencisiyim

asıl sorum su ki benim puanım aobp li puan olarak hesaplandıktan sonra ben hangi bölümlere yerlesebilirim 2 yıllık yada 4 yıllık farketmez hangi bölümleri tercih etmeliyim yardımlarınız için tesekkür ederim simdiden



CEVAP:

selam;
tüm puan türlerinden 140 puanı aşmışsan 2 yıllık bölümleri tercih etme hakkın var
yani sözel mezunu olsanda tm ygs puan türünde 140 puanı aşmışsan tm den de 2 yıllık bölümleri tercih edebilirsin
yeni sistemde alandışı bölümleri kazanmak da mümkün hale geldi
bu durumda lys ye girip yeterli puan alarak bir miktar puan kaybıyla alan dışı bölümleri de kazanablirsin

iyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.