SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

11 Mayıs 2009

"şaşı bak şaşır" üç boyutlu görme tekniği (yeni başlayanlar için)

Aşağıdaki resimlere daha önce üç boyutlu göremeyenler için bazı işaretlemeler yaptım

yapılması gereken
resimde işaretli noktalar üst üste getirilecek

ve görüntünün üç boyuta geçmesi için beklenecek

iki şekilde noktaları üst üste getirebilirsiniz
resminle gözleriniz arasındaki bir noktaya odaklanarak

resmin gerisindeki bir noktaya odaklanarak

iki yöntemde de iki nokta üst üste getirilir ve beklenir,
kafanızın eğik olmamasına, çok sık göz kırpmamaya dikkat edin

kolay gelsin...


( ilk kez burda üç boyutlu görmeyi başaranlar bunu yazarlarsa sevinirim )

bu resimde üç boyutlu iki büyük küp şekli var (resmlere tıklayarak büyütebilirsiniz)
bunda harfler üç boyutlu hale geliyor

bunda resimdeki halkalar üç boyutlu hale geçiyor


bunda resimdeki pirizmalar üç boyutlu görünüyor


bunda resimler üç boyutlu hale geçiyor


bunda görülen satranç tahtası ve taşları üç boyutlu hale geliyor
bunda ise üç boyutlu büyük bir kalp şekli var

SORU SOR

1 yorum:

  1. Ben ilk defa gördüm ve çok basit oldu, yöntemi bilmek gerekiyormuş daha önce hiç görememiştim. Yeni bir eğlence çıktı bana da, teşekkürler

    YanıtlaSil

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.