SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

12 Mayıs 2014

SORULAR


  1. ben ygs 1 ve 2 den geçemedim.LYS sınavında matamatik in olduğu bölüm sınavına girebilirmiyim admin acil cevaplarsanız çok iyi olacak
    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kılavuzu dikkatle incelemeni tavsiye ederim.
      "YGS puanlarından en az biri 180 ve daha fazla olan adaylar isterlerse LYS’lere başvurabileceklerdir" kılavuzdaki ifade bu şekildedir.
      Sil
    2. burada sınırlama yoktur. aday bir ygs türünde dahi 180 puanı aşmışsa tüm lys oturumlarına başvurabilir.
      Sil
    3.  
  2. merhaba ben ygs 1 den yani matematikten barajı geçemedim lys de matematik sınavını girebiliyormuyum birde nasıl yerleşebilirim matematik üzerinden
    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      evet, tüm lys oturumlarına girme hakkın var.
      Sil
    2.  
  3. merhaba mf-4 ten tercih yapmak istiyorum bunun için bütün mf puanlarından mı barajı geçmem gerekiyor yoksa sadece mf -4 ten barajı geçmem yeterli mi bazen 178-179 gibi puanlarda sınırda kalınabiliyor
    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ercan
      sadece ilgili puan türünde baraj puanı geçmen yeterli. yani mf4 ten geçmen yeterli.
      Sil
    2.  
  4. MRB BEN MF-4 TEN TERCİH YAPMAK İSTİYORUM BUNUN İÇİN BÜTÜN MF PUANLARINDAN MI BARAJI GEÇMEM GEREKİYO YOKSA SADECE MF -4 TEN GEÇMEM YETERLİ Mİ BAZEN DİĞER PUAN TÜRLERİ 178-179 GİBİ SINIRDA KALABİLİYOR
    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ercan
      sadece ilgili puan türünde baraj puanı geçmen yeterli. yani mf4 ten geçmen yeterli.
      Sil
    2.  
  5. merhaba ben 2014 ygs sınavına girdim en yüksek ygs3den 177,322 yaptım istanbulda bi özel üniversteye girebilirmiyim acaba baraj 180 olduğu için özel üniversteler almıyor diye bi duyum aldım acaba bu doğru mu benı. seneye tekrar hazırlanmam mı gerek? Cevap için şimdiden teşekkurler
    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba mahmut
      lisans bölümler için özel yada devlet üniversitelerinde baraj puan 180 dir.
      4 yıllık bölüm tercih edebilimek için bu puanın aşılması gerekir.
      2 yıllık tercih etme hakkın var.

7 yorum:

  1. Ygs ye nasil hazırlanmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nebahat hanım
      öncelikle hangi alandan sınava gireceğinizi belirleyip, sonra bir plan hazırlayın, sonra çalışmaya başlayabilirsiniz. günlük belirli bir sayıda soru çözmeyi hedefleyip çalışmaya devam ediniz.

      Sil
  2. Merhaba tm-3 ten 360 puan alabilmem icin ygs ve lysden kac puan almam gerekir yardimci olurmusunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba
      360 puan alabilmek için çok farklı şekillerde netlerle bu puan alınabilir.
      bunun için farklı sitelerde puan hesaplama robotları bulunmakta, bunlara yapabileceğin tahmini netleri girerek puan hesaplamaları yapabilirsin.

      Sil
    2. Tesekkurler.

      Sil
  3. Merhaba
    4 yillik cocuk gelisimi istiyorum tm 3 ten aliyor peki ygs de hangi puan turu etkili olur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba

      ygs testleri ve tm3 puanına etki oranları

      Türkçe 15
      SosyalBilimler 10
      TemelMatematik 10
      FenBilimleri 5

      lys testleri ve tm3 puanına etki oranları
      Matematik 18
      Geometri 7
      Türk Dilive Ed. 25
      Coğrafya-1 10

      ygs de puan türüne bakılmıyor. ygs de yaptığın netler lys nin sorusu gibi hesaba dahil ediliyor.
      yukarıda gördüğün gibi.

      Sil

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.