SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

15 Nisan 2014

Sosyoloji Bölümünü çok istiyorum ama matematik yapamıyorum.

Merhaba ben sozelciyim, ygs de puanım 220 siralama durumum 900 binlerde. Sosyoloji Bölümünü çok istiyorum ama matematik yapamıyorum. Ayriyeten gida mezunuyum, Gastronomi bölümüne +60 puan geliyo sizce ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim. 


merhaba
sosyoloji bölümünün istihdam sıkıntısız gastronomiden daha fazla. yada şöyle diyebiliriz, gastronominin iş bulma imkanları sosyolojiden daha iyi.
eğer gastronomiye ilgin varsa tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.