SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

05 Ekim 2011

ygs'de barajı geçemezsem iki yıllığa sınavsız geçiş hakkımı kullanamaz mıyım? 2011

merhaba. Hocam ben meslek lisesi son sınıf çocuk gelişimi özel eğitim dalı öğrencisiyim. Bu sene sınava gireceğim. Eğer ben barajı geçemezsem iki yıllığa geçiş hakkımı kullanamaz mıyım? teşekkür ederim...

merhaba ;
sınavsız geçişin, ygs'ye girmekle bir alakası yok, fakat sınavsız geçiş için başvuru yapılmış olması gerekir. sınavsız geçiş hakkı olan bir aday ygs'ye girmeden de sınavsız geçiş yapabilir, ygs'ye girmiş fakat barajı geçememiş olsa bile sınavsız geçiş yapabilir.

6 yorum:

  1. Merhaba ZEYNEP;
    Ben Zeynep, ticaret meslek lisesinde okuyorum son sınıf öğrencisiyim.bu sene üniversite sınavına hazırlanıyorum.aslında size mail atmamdaki tek amaç sizden yardım istiyecektim üniversite hakkında lütfen bana yardımcı olup beni aydınlatırmısınız ? kafam çok karısık muhasebe bölümündeyim ama üniversite de muhasebe okumak istemiyorum.size bir sorum olacak üniversite sınavında anastezi bölümü istiyorum bu benim hayalimdi aslında hemşirelikti olmadı.ben tercihlerde meslek lisesi olmama rağmen anastezi okuyabilirmiyim?teşekkürler lütfen bana yardımcı olun qeleceqim için... :(

    YanıtlaSil
  2. merhaba ZEYNEP;
    ilgili meslek liseliler sınavsız geçişle yerleştikten sonra boş kalan kontenjanlara diğer okul mezunları ygs puanlarıyla yerleşirler.
    bu durumda sen de bu bölümü tercih edebilirsin. fakat geçen yıl bu bölüm çoğunlukla sınavsız geçişle dolmuş. bazı bölümler ygs puanıyla öğrenci almış.
    bunları yukarıda soldaki linkten inceleyebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. hocam bn çok programlı lisesi mezun öğrenciyim fakat tm bölümü okudum ygsde barajı geçemdm 175 puan aldım we okul birincisiyim 2 yıllık gtmeyi düşünüyorm iki yıllıkta birincilik kontejyanı warmı yoksa nasıl yerlesebilirmiyım tıbbı dokumantasyonluk ve sekreterlik bolümünü istiyorm ygs 3ten alıyo ltfen bana bilgi weriniz...

    YanıtlaSil
  4. hocam merhaba ben ticaret meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim.. bu sene sınava gireceğim barajı geçemezsem iki yıllık okuyup sonra bi iki yıllık daha okuyum 4 yıllıga tamamlayabilirmiyim..?

    YanıtlaSil
  5. ben anadolu teknik lise yatay geçiş yapıp dondursam tekrar sınava girincesi puannım düşermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Sınavsız geçiş ile 2013-ÖSYS’de bir yükseköğretim programına yerleştirilen adayların OBP’lerinin çarpılacağı katsayılarda herhangi bir değişiklik yapılmayacaktır." kılavuzdaki ifade bu şekilde.
      yani geçen yıl sınavsız geçişle yerleşenin bu yıl puanı kesilmeyecek.

      Sil

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.