SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

05 Ağustos 2010

2010 SBS 1. YERLEŞTİRME SONRASI BOŞ KALAN KONTENJANLAR

2010 Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi I.Yerleştirme Sonrası Boş Kalan Kontenjanlar tıklayınız...

2010 yılı 6. ve 7. Sınıf Seviye Belirleme Sınavı sonuçları için tıklayınız...

2010 yılı 6. ve 7. Sınıf Seviye Belirleme Sınavı sayısal bilgileri için tıklayınız...


2010 Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi Başarı Sırasına Göre İlk 10 Öğrencinin Kazandığı Okullar için tıklayınız...


2010 Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi 1. Yerleştirme Tavan-Taban Puanları Listesi için tıklayınız...


2010 Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi I. Yerleştirme Sayısal Bilgileri için tıklayınız...


2010 Yılı Ortaöğretim Kurumları Yerleştirme Sistemi 8. Sınıf Sınav Sonuç Bilgileri için tıklayınız...

2010 Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi (OGES) Bireysel Tercih Başvuru Giriş İşlemleri için tıklayınız...

Ortaöğretim Yerleştirme Puanına Göre Öğrenci Alan Okulların Kontenjan Listeleri için tıklayınız...

2009 Yılı Ortaöğretim Kurumları Geçiş Sistemi I.Yerleştirme Taban Tavan Puanları için tıklayınız...

Sayın Bakanımızın, Ortaöğretim Geçiş Sistemi ve Seviye Belirleme Sınavı�nda yapılacak değişikliklerle ilgili yaptığı basın açıklaması için tıklayınız...

2010 Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş Sistemi Tercih ve Yerleştirme e-Kılavuzu için tıklayınız...

Okul Tanıtım Bilgileri için tıklayınız...

Sınavsız Öğrenci Alan Ortaöğretim Kurumlarına Elektronik Ortamda Öğrenci Kaydı konulu 2010/42 numaralı Genelge için tıklayınız...

"2010 ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA GEÇİŞ SİSTEMİ TERCİH VE YERLEŞTİRME� Veli Bilgilendirme Notu için tıklayınız...

6. Sınıf Seviye Belirleme Sınavında Yabancı Dil Bölümü ile ilgili Duyuru için tıklayınız...

2010 Seviye Belirleme Sınavı Uygulaması ile İlgili Genelge için tıklayınız ...

Bakanlığa Bağlı Olmayan Yurt Dışındaki Eğitim Kurumlarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Seviye Belirleme Sınavlarına Katılımları Hakkındaki Açıklama İçin Tıklayınız...

Sınavla Öğrenci Alan Ortaöğretim Kurumlarının Tanıtımı için tıklayınız...

Ortaöğretime Yerleştirme Puanlarının Hesaplamasında Ek Puan Uygulaması için tıklayınız...

Bakanlığa Bağlı Olmayan Yurt Dışındaki Eğitim Kurumlarında Öğrenim Gören Öğrencilerin Ortaöğretime Yerleştirme Puanlarının Hesaplaması için tıklayınız...

Davranış Puanı iptal edildikten sonra yeniden sınıf puanının(SP) hesaplanma formülü için tıklayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.