SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

PLATO MESLEK YÜKSEKOKULU 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Plato Meslek Yüksekokulu bir Vakıf Yükseköğretim Kurumu olup öğretim ücrete tabidir. Öğretim ücreti Türkçe öğretim yapılan programlarda 8.100 TL, Ikinci Öğretim programlarında 6.075 TL, İngilizce eğitim yapılan programlarda ve İngilizce hazırlık sınıfında
8.800 TL’dir. Bu ücretlere %8 KDV dahil değildir. İngilizce Hazırlık Programında kullanılan ders kitapları ve e-öğrenme erişimi tarafımızdan sağlanmaktadır. Yıllık öğretim ücreti; Meslek Yüksekokulu tarafından tahsilat için ilan edilen banka ile bankanın prosedürlerine uygun kredili sözleşme düzenlemesi koşulu ile 10 eşit taksitle ödenir. Banka koşullarına uygun olarak daha uzun vadeli ödeme de mümkündür. Kesin kayıt sırasında öğretim ücretinin tamamının peşin olarak ödenmesi halinde %6 indirim uygulanır. Plato Meslek Yüksekokulu, kayıtlı öğrenciler için, normal öğretim süresince öğretim ücretini sabit tutmayı taahhüt eder.
Tam (%100) burslu olarak yerleştirilen öğrenciler öğretim ücretinin tamamından, %50 burslu olarak yerleştirilen öğrenciler öğretim ücretinin yarısından, %25 burslu olarak yerleştirilen öğrenciler ise öğretim ücretinin dörtte birinden muaf tutulurlar. Barınma, beslenme, ulaşım vb. giderler burs kapsamı dışındadır. Burslar, öğretim dili İngilizce olan programlarda zorunlu İngilizce Hazırlık Programında geçirilecek bir yıl süreyi de kapsamaktadır. Tam, %50 ve %25 burslar karşılıksız olup; normal eğitim-öğretim süresince devam eder. Ayrıca öğrencilerimizin Plato Meslek Yüksekokulu Burs Yönergesi kapsamında; Tercih Bursu, Dönem Başarı Bursu ve Eğitime Destek Burslarından yararlanma olanakları vardır. (Ayrıntılı bilgi için http://www.plato.edu.tr).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.