SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

24 Temmuz 2010

LYS'DE EN FAZLA KAÇ PUAN ALINABİLİR, ALAN DIŞI BÖLÜMLERDE PUAN FARKI KAPATILABİLİR Mİ ?

hocam bir sorum olacak acaba şimdi yeni sistemde bir öğrenci kendi dalında bir bölüm seçerse maximum ek puanı fln hepsiyle kaç puan alıyor ve bunun ne kadarı ek puan ne kadarı ham puan
"ham puan + aobp* (0,15)+ ek puan
en fazla 500+en fazla 75+en fazla 30 = 605
ek puansız bölümlerde en fazla alınabilecek puan 575 "
(ek puan tüm bölümlerde söz konusu değil, sadece meslek liselilere ve anadolu öğretmen liselilere alanlarıdanki lisans bölümlerinde ek puan veriliyor)

birde başka bir bölüm seçerse ek puan fln maksimum kaç puan alıyor ..
alan dışı tercih yaparsa
ham puan + aobp *(0.12)
500+60= 560

birde sizin görüşünüzü almak istiyorum şimdiki yeni yönetmeyle başka bir bölüm seçen öğrenci gerçekten o daldaki öğrencilerden çok daha fazla çalışmasımı gerekir yoksa biraz daha gayretle istediği yere gelebilir alan dışı tercih yapabilirmi.. şimdiden teşekkürler..
alan dışı bir bölüm kazanmak mümkün
bunun için haliyle daha bilinçli ve daha gayretli olmak lazım
yukarıda yazdığım puanlar en yüksek puanlar için geçerli
ortalama öğrenciler arasındaki fark daha az olmaktadır
ortalama bir öğrenci 8-10 net yaparak bu farkı kapatabilir

iyi günler...

3 yorum:

  1. ben sayısal öğrencisiyim ve hedefim inşallah odtü matematik bölümü biraz araştırma yaptım ve taban ve tavan puanlara baktım şaşırdım çünki 510 falan en çok kaç puan alınabilir diye soracaktım bir arkadaşla bunu tartışmışsınız biraz açarak anlatırmısınız şimdiden yardımlarınız için tşk edrm irem

    YanıtlaSil
  2. İREM;
    alınabilecek en yüksek ham puan 500 puan
    alanında alınabilecek en yüksek yerleştirme puanı, (yani orta öğretim başarı puanı + ham puan) 575 puan
    alanındışı alınabilecek en yüksek yerleştirme puanı, (yani orta öğretim başarı puanı + ham puan) 560 puan
    alınabilecek ek puanlı en yüksek puan 605 puan

    YanıtlaSil
  3. ek puanlı alınabilecek en yüksek puan 605 değil 625'tir. çünkü 75 puan AOBP ve uluslararası bilim olimpiyatlarında altın madalya alınması halinde eklenecek 50 de ek puan bulunuyor.

    YanıtlaSil

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.