SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

19 Temmuz 2010

HOCA AHMET YESEVİ ULUSLARARASI TÜRK-KAZAK ÜNİVERSİTESİ 2010-2011 ÖĞRENİM ÜCRETİ, BURSLULUK, YURT, İNDİRİMLER, BURS KESİLMESİ

Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak ÜNİVERSİTEsinde (AYÜ) eğitim-öğretim ücrete tabidir ve internete dayalı uzaktan eğitim sistemiyle eğitim veren tüm lisans programlarının yıllık ücreti 3000 TL’dir. Bu ücrete %8 KDV dahil değildir. Ödemeler tercihe göre 4 eşit taksit halinde (Bonus veya Word özelliği olan kredi kartlarıyla) veya peşin yapılabilecektir. 2010 yılı lise ve dengi okul birincisi olarak lisans programlarına yerleştirilen öğrencilere
%50 indirim uygulanacaktır. 2010 LYS MF-4 veya LYS TM-1 puan sıralamasında ilk 1000’e giren, AYÜ’nün programlarını tercih eden ÜNİVERSİTEye ÖSYM tarafından yerleştirilen ve kesin kayıt yaptıran öğrencilere %100 indirim uygulanacaktır. 2010 LYS MF-4 veya LYS TM-1 puan sıralamasında Türkiye genelinde, AYÜ’nün tüm uzaktan eğitim lisans programlarını tercih eden; 1001 ile 2000 arasına giren öğrencilere %50 indirim, 2001 ile 5000 arasında yerleşerek kayıt yaptıranlara %25 indirim ve 5001 ve 7000 arasına girenlere %15 indirim uygulanacaktır. Özürlü öğrencilere ÜNİVERSİTEnin yönergesinde belirtilen koşullar çerçevesinde eğitim ücretinden indirim uygulanacaktır. Eğitim dili Türkçe’dir. Eğitim-öğretim internete dayalı uzaktan eğitim sistemiyle yürütülecektir. Programlara alınan öğrencilerin internete erişimli bir kişisel bilgisayarı kullanma olanağına sahip olmaları gerekmektedir. Bu programın güz ve bahar yarıyılı sonu sınavları öğrenci tercihine bağlı olarak İstanbul, Ankara’da bulunan ÜNİVERSİTElerde veya Kazakistan’da Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak ÜNİVERSİTEsi’nin kampüslerinde yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.