SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

14 Ekim 2009

2009-2010 GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ (GAÜ) ÖĞRENİM ÜCRETLERİ

Girne Amerikan Üniversitesi (Gaü) Öğrenim Ücretleri ve Bankalar

Bir akademik yıl eğitim ücreti aşağıda belirtilmiştir (akademik yıl Güz ve Bahar olmak üzere iki dönemden oluşmaktadır). Bir akademik yıl eğitim ücreti aşağıda belirtilen şekillerde ödenebilir.

İlk dönem ücreti ile 250 Euro’luk kayıt harcı birlikte ödenmektedir. Bunu izleyen yıllarda ise öğrenci her dönem aynı kapsamdan olmak üzere 125 Euro akademik ve kültürel etkinlik ücretini dönemsel eğitim ücretine ek olarak öder.Yaz okuluna katılmak isteyen öğrenciler alacakları ders sayısına göre ve %20 indirimli ücret öderler. Ücretlere %5 KDV eklenmektedir.

Girne Amerikan Üniversitesi 2009-20010 eğitim-öğretim yılı Fakülte ve Meslek Yüksekokulu Programları eğitim ücretleri (bir akademik yıl için):

İngilizce Hazırlık Okulu 4,500 Euro
Meslek Yüksekokulu Programları 4,500 Euro
Fakülte Programları (Lisans)
-Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi 5,000 Euro
-Eğitim Fakültesi 5,000 Euro
-Beşeri Bilimler Fakültesi 5,000 Euro
-Diğer tüm Fakülteler ve Yüksekokuları 4,500 Euro
Yüsek Lisans Programları 6500 Euro
Doktora Programları* 8000 Euro
*Doktora programlarına sadece yabancı ve KKTC uyruklular kayıt olabilir.

Diğer Harçlar:

Başvuru ücreti 50 Euro
Lisans eğitimi için kayıt ücreti 250 Euro
Lisanüstü eğitim için kayıt ücreti 250 Euro
Doktora eğitimi için kayıt ücreti* 800 Euro
Öğrenci yurdu depozitosu 300 Euro
*Doktora programlarına sadece yabancı ve KKTC uyruklular kayıt olabilir.

Bütün harçlara %5 KDV eklenecektir.

Ödeme Şekilleri


BANKA HESAP NO
Eğitim ve Kayit Ücretleri: T.C. İş Bankası Euro Hesap No: 6810 8496999
Yurt Ücretleri:


doğuakdeniz.com



T.C. İş Bankası





Euro Hesap No: 6810 8496079





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.